"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Dotyk" Jus Accardo Recenzja #8



Hej, witajcie





Dziś książka, która wzięłam do ręki ponieważ jej opis pasował do innej książki. Chciałam sprawdzić czy to jest kopia "Dotyku Julii" czy tylko łączą się w paru elementach.

Książka ta opowiada historię Deznee, której najlepszym zajęciem jest granie na nerwach swojego ojca. Pewnej nocy spotyka tajemniczego chłopaka, który jest ścigany przez uzbrojonych mężczyzn. Postanawia mu pomóc i w wyniku biegu wydarzeń musi razem z nim uciekać. Dzięki temu tajemniczemu chłopakowi ( Kalowi) Deznee odkrywa tajemnice skrywane przez jej ojca. Co ojciec przed nią ukrywa? Czy Kalowi uda się uciec? Czy będzie coś pomiędzy Kale a Deznee? Przeczytajcie sami;)

Książka, która ma świetnie opisane postacie, nie tylko głównych bohaterów. Czytając tę książkę można samemu odkrywać kto jest ten dobry , a kto zły.

Całości można posłuchać na:

Link do kanału

"On nie tylko patrzył, on widział. Jak nikt nigdy. To działało jak narkotyk. Potrzebowałam więcej i więcej. To mnie trochę przerażało. Kale dawał mi coś, czego nigdy nie miałam dosyć. Dawał mi nirwanę."



Interesująca historia, którą warto poznać. Polecam;)

Trzymajcie się;)

Dane książki: 

Wydawnictwo: Dreams
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 344
Moja ocena:10/10

Komentarze