"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Zakazane życzenie" Jessica Khoury Recenzja #65

Hej, witajcie

Książkę miałam okazję przeczytać dzięki portalowi czytampierwszy.pl
Książkę poleca jedna z moich ulubionych autorem pani Sarah J. Maas. Nie mogło więc być inaczej i ja też musiałam tą książkę przeczytać.

Książka opowiada historię wiekowego dżina Zahry, która przez pięćset lat byłą uwięziona w lampie, w miejscu niedostępnym dla nikogo.  Dzięki złodziejowi z ulicy, Aladynowi, odzyskuje wolność. Jednak jest ona powiązana z lampą i jej obowiązkiem jest spełnienie 3 życzeń osoby, która posiada jej lampę. Jednak za każde życzenie dana osoba musi zapłacić jakąś cenę.
Zahrze marzy się taka prawdziwa wolność, więc gdy szef/król dżinów proponuje jej układ, zgadza się  na niego. Pomimo ceny jaką może za to zapłacić.
Co kazał robić jej szef dżinów? Czy wykona dane zadanie? Co z jej związkiem z Aladynem?
Przekonajcie się sami, czytając tą pozycję.
Narratorem tej książki jest Zahara, dzięki czemu poznajemy jej myśli, uczucia, wspomnienia. Dzięki jej wspomnieniom oraz wstawkami z księgi poznajemy dlaczego Zahara została uwieziona na taki długi okres czasu.
Aladyn jest bardzo nieokrzesany, lekkomyślnym chłopcem, który dość często wpada wszelakie tarapaty. Na początku bardzo trudno było mi się do niego przyzwyczaić, ale potem nawet zyskał moją sympatię.
Co do Zahry. Polubiłam ją od pierwszych chwil, pomimo tego co mówią o dżinach. Ona jest inna, ma uczucia, które sprytnie ukrywa. Lecz widać je w jej wspomnieniach. Podczas całej tej historii widać jak dojrzewa, jak odkrywa siebie.
Historia ukazana w tej książce nie pozwala się od niej oderwać. Gdy zaczęłam ją czytać, pochłonęła mnie do tego stopnia, ze nie wiedziałam kiedy ją skończyłam. W książce zawarte są ciekawe zwroty akcji, które prowadzą do zakończenia. Zakończenia, którego nie da się przewidzieć, a które pięknie zamyka jedną drogę, a otwiera kolejną drogę.
Jest to cudowna opowieść pełna magii,a dzięki wątkom pobocznym, główna historią, jest pięknie dopełniona. Historia przenosi czytelnika w magiczny świat, gdzie o władze na światem walczą ludzie i dżiny. Warto poznać tą historię. Polecam ją przeczytać.
"Nie można wybrać swojego losu, ale można wybrać, kim staniemy się za jego sprawą." 

Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo: SQN
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 352
Moja ocena:10/10

Komentarze