"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Podarunek śmierci" Bree Despain Recenzja #60

Hej, witajcie

Ostatni tom przygód Grace i Daniela.
Od czasu przemiany Daniel w wilka  minęło kilka dni. Grace jest bardzo zagubiona, nie wiem do końca co robić, komu ufać. Za wszelką cenę próbuje znaleźć jak pomóc Danielowi. Nie pomaga jej w tym fakt, że w jej miasteczku mają rozpocząć się polowania na wilki. A dokładnie na jednego, tego który wyje w pobliskim lesie. W tym okresie na jej głowę spada więcej zmartwień. Musi pomóc tym, których kocha. Ja k sobie poradzi Grace? Przekonajcie się sami;)

W tej cześć Grace pokazuje jak silna potrafi być w sytuacjach kryzysowych. Pomimo wszystkich problemów, jakie spadły jej na głowę, nie poddaje się, tylko dzielnie walczy. Podoba mi się jej postawa w tej części, pięknie definiuje słowa miłość, odwaga, poświęcenie. Jej zachowanie z tego tomu rekompensuje mi jej zachowania z poprzednich.
W tym tomie odkrywam wszystkie odpowiedzi na moje wcześniejsze pytania. Jest to bardzo dobra kontynuacja, która stawia tą przysłowiową "kropkę nad i" dla całej historii.
Bardzo podoba mi się zakończenie tej historii, chodź nic na niego nie wskazywało. Jednak po przeczytaniu bardzo mi pasuje do tej historii, pięknie ją zamyka.
Długo tej historii nie zapomnę. Pozostanie ze mną w moich myślach.
Oczywiście polecam tą książkę jak i całą trylogię każdemu.
"Każdy krok wymaga decyzji, czy masz jeszcze siłę walczyć, czy już się poddajesz."
 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo:Galeria Książki
Seria: "Dziedzictwo mroku"
 Rok wydania: 2012
 Liczba stron:544
 Moja ocena:10/10

Komentarze