"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Piękne istoty" Kami Garcia, Margaret Stohl Recenzja #62

Hej, witajcie
Kolejny eksperyment, który trafił w moje ręce z powodu opisu, a dokładnie części jego: "(...) dajcie to fanom Czystej Krwi". Jestem fankom tego serialu jak i serii  książek na podstawie której powstał ten serial, więc musiałam to przeczytać.
Książka opowiada historię Ethana, który jest nastolatkiem. Od pewnego czasu śni mu się jeden i ten sam sen, w którym chce uratować pewną dziewczynę. W jego miasteczku pojawia się Lena, która skrywa jakąś tajemnicę.  Jej marzeniem jest wtopić się w tłum mieszkańców. Jednak nie do końca jej się to udaje. Ethana bardzo intryguje Lena, chce poznać jej tajemnice.
Co za tajemnice skrywa Lena? Czy Ethanowi uda się ją odkryć?? Przekonajcie się sami.

Niestety książka mnie zawiodła. Podczas czytania tej książki były momenty, kiedy chciałam ją zostawić. Nie zrobiłam jednak tego ponieważ za chwilę był fragment, który mnie zaintrygował. I tak się to przeplatało do końca książki.
Bardzo przeszkadza mi fakt, że wszystkiego dowiadujemy się z perspektywy Ethana, a nie Leny. Wydaje mi się, że gdyby narratorem byłą Lena książka zyskała by na tym.
Fajnie zapowiadające się zakończenie okazało się klapą. Całą książkę przygotowywano mnie jako czytelnika na to wydarzenie, kończące cały tom. a gdy nadeszło zostało tak opisane jako mało ważny epizod w życiu bohaterów. Bardzo to rozczarowuje.
Co do głównych bohaterów Ethana i Leny. Ethan irytuje mnie swoimi niektórymi odzywkami. Lena mnie ciekawi, chciałabym znać jej myśli. Jest dla mnie zagadką.
Ona jak i cała jej rodzina są zdecydowany plusem tej książki. Podziwiam ją, za jej determinację, ponieważ musi walczyć sama ze sobą i daje sobie z tym radę. 
Książkę czyta się dość szybko, nie umiem znaleźć w niej porównania do "Czystej Krwi". Bardzo trudno było mi ją ocenić i nadal biję się z myślami czy czytać kolejne dwie części.

"Samotność to obejmowanie kogoś, kogo kochasz. Gdy wiesz, że nigdy więcej nie obejmiesz go znowu"
 Trzymajcie się;)
Dane książki:
 Wydawnictwo: Łyński kamień
Seria:Kroniki Obdarzonych
 Rok wydania:2013
 Liczba stron:536
 Moja ocena: 5/10

Komentarze