"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Wybrałam ciebie" Amanda Hocking Recenzja #29

Hej, witajcie
Kiedyś już o tym wspominałam, że gdy spodoba mi się jakaś książka danego autora, to staram się czytać wszystkie inne, aż do momentu kiedy nie będę mogła znieść kolejnych.I to właśnie temu postanowieniu trafiłam na ta książkę pani Amandy, którą pokochałam za serie Trylle, więc postanowiłam przeczytać i tą. Po Tryllach wymagałam wiele od tej książki, ale już okładka nie przypadła mi do gustu, co to miało odzwierciedlać??(wolę już oryginał)
Tak samo nie rozumiem tłumaczenie tytułu, który w wolnym tłumaczeniu znaczy:"Moja krew popiera".
Zaczęłam od krytyki, ale może powrócę do: "o czym ta książka jest?"
Książka ta opowiada historię Alice, którą jest szarą myszką. Pewnego wieczoru podczas powrotu do domu poznaje tajemniczego, przystojnego chłopaka, Jacka. Który ratują ją i jej koleżankę przed niebezpieczeństwem. Jack wbrew wszystkiemu zainteresował się Alice, która jest zaszokowana tym. Spędzają ze sobą dużo czasu, zazwyczaj po zmroku. Dlaczego po zmroku? Przekonajcie się sami.
W tej książce mamy inny pogląd na temat jednego z istot nadnaturalnych. Myślę, że większość, jak i nie wszyscy, domyślicie się o jakie stworzenie chodzi. Oczywiście nie domyśla się tego główna bohaterka(ehhh).
Ta książka niestety ma więcej wad niż zalet. Jedyną jej zaletą jest Jack i jego rodzina, bo są stworzeniami, które bardzo lubię. Pomimo, ze w książce występują istoty nadprzyrodzone to nie stanie się ona moją ulubioną i na tej książce zakończę przygodę z panią Amandą.
Nie polecam jej czytać, chyba że macie wolny wieczór i chcecie pośmiać się z głupoty głównej bohaterki.
Po więcej żali zapraszam na:Link do recenzjiI


"Gdy tańczysz z diabłem, diabeł się nie zmienia. Diabeł zmienia ciebie."
 Trzymajcie się;)
 Dane książki:
 Wydawnictwo: Amber
 Rok wydania:2012
 Liczba stron:256
 Moja ocena:1/10

Komentarze