"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Rozkosze nocy" Sherrilyn Kenyon Recenzja #31

Hej, witajcie

Pierwszy tom przygód Mrocznych Łowców, którzy są żołnierzami Artemidy. Stworzeni po to aby zabijać przeklętych potomków Apolla.
Ten tom opowiada historie Kyriana, który właśnie jest Mrocznym Łowcą oraz Amandy, która jest czarownicą, ale nie uznaje swoich mocy.
Budzą się oni przykuci do siebie, w schowku, złapani przez wroga Kyriana, który chce go zabić. Proponuje Kyrianowi zabawę, na którą on musi się zgodzić, bo nie chce zrobić krzywdy Amandzie. Lecz Amanda nie jest taką słabą kobietą jaką widzi ją Kyrian.
Jak się to wszystko potoczy, czy coś między nimi będzie?
Przekonajcie się sami;)
Jest to bardzo dobry paranormal  romanse, który umie wciągnąć w swój świat i nie puszczą, aż się tą książkę skończy. Znalazłam dwa minusy, ale nie w historii lecz je otoczki. A dokładniej chodzi mi tu o okładkę ( i tą polską, i tą oryginalną). Nie pasuje mi ona do całej historii.
Drugim minusem jest fakt, że w opisie nie jest wspomniane ani słowem na temat tego,że ta książka jest oparta na mitologii.
Do fabuły nie mogę się przyczepić, bo spełnia wszystkie moje kryteria. Ta książka staje się moją ulubioną,a Kyrian kolejnym mężem ;)
Polecam przeczytać;)
.Reszta jak zwykle na:Link do recenzji na yt

"Gdybym miał ochotę na intelektualne gierki, kupiłbym sobie kostkę Rubika."

 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Seria: Mroczny Łowca (tom 1)
Wydawnictwo:Mag
 Rok wydania:2010
 Liczba stron: 432
Moja ocena:10/10

Komentarze