"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Central Park" Guillaume Musso Recenzja #28

Hej, witajcie
Dziś znowu twórczość jednego z moich ulubionych autorów czyli pana Musso.
Książka ta przedstawia historię Alice i Gabriela, którzy budzą się w central parku nie pamiętając jak się tam znaleźli. Na dodatek są spięci kajdankami oraz dzień wcześniej byli w dwóch różnych miastach: Alice w Paryżu, Gabriel w Dublinie.
Ich przygody w poszukiwaniu odpowiedzi na zasadnicze pytanie jak i dlaczego się tu znaleźli oraz zakończenie tej historii musicie poznać sami, bo za dużo bym Wam zaspojlerowała.
Jak zwykle w twórczości Musso ani przez sekundę kiedy czytałam tą książkę, przez umysł nie przeszła mi myśl, ze tak się to wszystko skończy.
Niestety nie od początku ta książka mnie porwała, dopiero tak od 1/3 objętości znalazłam to coś co mnie pochłonęło w tej historii. Mamy tu tajemnice, którą odkrywamy razem z głównymi bohaterami. Akcja trzyma w napięciu i co chwilę zaskakuję. Oprócz tego, że próbujemy odkryć tajemnice, dowiadujemy się co nieco o przeszłości Alice.
W tej historii się zakochałam i polecam ją jak najbardziej każdemu. Wspaniała podróż dla czytającego ;)
Reszty można posłuchać na:
Link do recenzji na yt
"Z niektórych tragedii nie potrafimy się do końca otrząsnąć, ale ponieważ musimy żyć dalej, więc żyjemy. Część mnie jakby umarła, została zdruzgotana. Przeszłość wciąż mnie dusiła, ale miałam szczęście otaczać się ludźmi, którzy nie pozwolili mi zatonąć."
 Trzymajcie się;) 
Dane książki:
 Wydawnictwo:Albatros
 Rok wydania:2015
 Liczba stron:352
 Moja ocena:9/10

Komentarze