"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"PS Kocham Cię" Cecelia Ahern Recenzja # 37

Hej, witajcie


Ta książkę postanowiłam przeczytać, po tym jak zobaczyłam na jej podstawię film. I tak oto ta książka trafiłam w moje ręce. 

Książka opowiada historię Holy, która straciłam największa miłość swojego życia. Ten fakt rozwala jej całe życie, nie potrafi sobie z tym poradzić. Na pomoc w poskładaniu na nowo życia przychodzi jej mąż z listami. Przed śmiercią napisał do niej 10 listów, jeden na każdy miesiąc, gdzie w listach daje jej do wykonania zadanie. Każdy list kończy zwrotem :"P.S. Kocham Cię".
Jakie zadania dostałą do wykonania, przekonajcie się sami czytając tą książkę. 


Podczas czytania tej książki niejednokrotnie byłam wzruszona, historia jest ciekawa i bardzo emocjonalna. Jest to książka przede wszystkim o tym jak poradzić sobie ze stratą. 
Dla mnie ta książka niesie piękne, warte zapamiętania przesłanie: " Ze wszystkim można dać sobie radę."


Książkę czyta się bardzo szybko. Widzę tu podobieństwo do stylu Musso, Sparksa. 
Pomimo pięknej  historii znalazłam minus. bardzo przeszkadzały mi te wstawki z przeszłości, była bardzo chaotyczne i nie do końca wiedziałam co jest przeszłością, a co teraźniejszością. Podczas czytania w głowie kołatała mi się myśl, że czegoś w tej książce brakuje, ale nadal nie umiem powiedzieć czego dokładnie. 
Pomimo tego polecam ją przeczytać, bo warto ;))

 Jak zwykle reszta na kanale:Link do kanału

"Bratnia dusza to ktoś, kto rozumie Cię lepiej niż ktokolwiek inny, kocha Cię bardziej niż ktokolwiek inny, będzie przy Tobie zawsze, bez względu na wszystko."

 Trzymajcie się;)

 Dane książki: 
Wydawnictwo:Świat Ksiażki
 Rok wydania:  2005
Liczba stron: 455
Moja ocena:8/10

Komentarze