"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Luna" J.R. Rain Recenzja #35

Hej, witajcie
Jak wiecie uwielbiam istoty nadprzyrodzone, tam gdzie wampiry, wilkołaki, wróżki tam i ja muszę być ;)
Więc jak trafiłam na książkę z serii Wampiry do wynajęcia musiałam ją przeczytać.

Jednak nie jest to książka o tych krwawych, okrutnych drapieżnikach. Książka opowiada historię Sam, która jest żoną, matką, prywatnym detektywem i wampirem. Ale nie piję ona ludzkiej krwi, nie ukrywa się przed słońcem ( bo jest matką i musi odebrać swoje dzieci ze szkoły). Otrzymuje ona kolejne zlecenie. Mecenas, który przeżył pięciokrotny postrzał w głowę, chce odnaleźć swojego niedoszłego zabójce.   Z racji tego, że Sam jest naprawdę dobra w tym co robi, dość szybko dochodzi do pewnych wniosków.  Czy zaprowadzą ją one do zabójcy?

Gdyby nie fakt, że książka zawiera istoty nadprzyrodzone, to uchodziła by za zwykły kryminał. Pomimo tego, że Sam jest wampirem, nie wzbudza ona mojego zaufania. Lecz robi to inna osoba, tajemniczy "Kieł", którego nie do końca da się poznać.
Cieszy mnie fakt, że Sam jest silną, dającą sobie radę kobietą. Ale  mam wątpliwości czy aby na pewno nadaje się na wampira. Były momenty, w których pokazała mi ta twarz, tak przez mnie oczekiwaną. Było to niestety na krótko.

Książka ma kilka plusów, które wymieniam w moje recenzji na yt (Link do kanału).
Polecam przeczytać jeśli Wam się aktualnie nudzi i nie macie co zrobić z jednym, maksymalnie dwoma wieczorami.  Dopiero koniec zaciekawił mnie na tyle, że chce przeczytać kolejną część, w której może dowiem się więcej;)
"Lubię deszcz,bo pada na wszystkich jednakowo."
 Trzymajcie się;)
Dane książki:
 Wydawnictwo: G+J (tom 1)
Seria: wampir do wynajęcia
 Rok wydania:2012
 Liczba stron:312
 Moja ocena:6/10

Komentarze