"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Origin" Jennifer L. Armentrout Recenzja #53

Hej, witajcie




Kolejna cześć przygód Daemona i Kate. Jak pamiętacie z poprzedniej części Kate zostaje zatrzymana przez organizację Daedalus , a Daemon postanawia za wszelką cenę ją odzyskać. Co wymyślił? Musicie przekonać się sami, bo nie chce tu nic zdradzać, bo wszystko jest spojlerem;)

Mogę powiedzieć tyle, że zrobił najgłupszą z możliwych rzeczy.



Pomimo tej swojej głupoty nadal jest tym moim, ukochanym Daemonem, którym był od pierwszej części.

Oprócz dobrze znanych bohaterów z poprzednich cześć pojawia się tu bardzo ciekawa postać. Pewnego strażnika, który nie do końca jest człowiekiem... . Bardzo mnie zaintrygował mnie swoim zachowaniem i nawet go za to polubiłam. Pojawia się tu jeszcze Luke, którego poznajemy w poprzedniej części. Bardzo podoba mi się jego zachowanie, a na dodatek jego poczucie humoru dopełnia wszystko.





W tej części jest podział na narracje ze strony Kate i Daemona, co pozwala mi dogłębnie zrozumieć całą przedstawioną tu sytuację.

Odkrywamy też dlaczego, tak naprawdę, działa ta organizacja.



Ostrzegam książka wciąga od początku i nie puszcza, a zakończenie wbiło mnie już nie w fotel, a w ziemię trzy piętra niżej. Moja szczęka prawie wyleciała z "zawiasów", gdy czytałam to zakończenie. Nie mogę się doczekać co się dzieje dalej, bo to co autorka wymyśliła na koniec tej części pozostawia wiele pytań bez odpowiedzi.

Formalnością jest fakt, że Daemona nadal kocham, lecz zaczyna mieć poważną konkurencję ;))

Polecam ją z całego serca, ale uprzedzam kac książkowym murowany.
"Zawsze jest wybór. To jedyna rzecz, której nikt nam nie może odebrać."

 Trzymajcie się;)
 Dane książki:
 Wydawnictwo: Filia
Seria: Lux
Rok wydania:2015
 Liczba stron:464
 Moja ocena:10/10

Komentarze