"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Naznaczeni śmiercią" Veronica Roth Recenzja #44

Hej, witajcie

Recenzja tej książki kończy moją przygodę z Veronivcą Roth. 
"Naznaczeni śmiercią" opowiada historię Akosa i Cyry, których losy zostały połączone. Pomimo tego, że pochodzą z dwóch wrogich narodów.


Akos jest synem wyroczni, która uczy go przygotowywania wielu przydatnych mikstur. Darem Akosa jest przerywanie nurtu. Czyli pod wpływem dotyku Akos potrafi zatrzymać każdy dar. Pewnego dnia on i jego brat zostają porwani przez władce Shotet, ponieważ brat Akosa może odwrócić los władcy Shotet. A Akos staje się służącym i towarzyszem Cyry. Dzięki niemu Cyra może "odpocząć" od swojego daru. 
Cyra jest siostrą władcy Shotet, a jej darem jest zadawaniu sobie i innym. Swoim darem może zabijać, z czego korzysta jej brat.Traktuje ją jak kata, a ona się na to zgadza, ponieważ w swojej przeszłości zrobiła coś, za co lud by ją znienawidził.


Fajna historia, tylko źle napisana. Bez emocji, zaciekawienia. Gdy ta historia zaczynała mnie ciekawić okazało się, że to już prawie koniec książki. Jednak nie zaciekawiło mnie na tyle,aby wziąć do ręki kolejną cześć. 
Bardzo trudno mi komuś tą książkę polecić. Jeśli macie trochę czasu to sami się przekonajcie jak z tą książką jest. Ja na tej książce kończę przygodę z tą autorką. Więcej na :Link do kanału

"Po raz pierwszy zrozumiałam, jak cienka granica oddziela strach od miłości, respekt od uwielbienia."
Trzymajcie się;)
 Dane książki:
 Wydawnictwo: Jaguar
 Rok wydania: 2017
Liczba stron: 534
 Moja ocena:2/10

Komentarze