"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Nieziemska” Cynthia Hand Recenzja #77

Hej, witajcie

Mój kolejny eksperyment. Tym razem związany z aniołami.
Główną bohaterką tej historii jest Clara, która jest ćwierćaniołem.  Dowiedziała się tego niedawno, wie również, że niedługo będzie musiała spełnić pewien obowiązek. Obowiązek, który każdy anioł będący na ziemi musi spełnić. Jej misją okazuje się uratowanie chłopaka z płonącego lasu, a przynajmniej tak jej pokazują wizję. Gdy odkrywa gdzie ten chłopak mieszka, cała jej rodzina się tam przeprowadza.

Czy Clare uda się uratować chłopaka z wizji? Czy aby na pewno to jest jej misja?
Książka bardzo szybko wciąga w swój świat, ale ciągle podczas czytania jej miałam wrażenie, że skądś tą historię znam. A na pewno tej książki wcześniej nie czytałam. Pomimo tego jest to dobra książka. Nie na poziomie książki, od której nie mogę się oderwać ani na sekundę, ale na poziomie dobrej książki.

Zaintrygowało mnie zakończenie i zastanawiam się co będzie dalej. Na pewno niedługo przeczytam cześć drugą.
Fajnie wykreowany świat, dobrze napisani bohaterowie, którzy nie są przypadkowi. Każdy z nich cos do historii wnosi. Cieszy mnie fakt, że nie jest to kolejna z książek takich o „śłitaśnej miłości”.
Jestem oczarowana tą historią. Fajna. lekka książka, która szybko się czyta. Ciekawa, zaskakująca fabuła. Książka idealna na jeden wieczór.

Polecam przeczytać;)
"Jeśli nauka uczy nas czegokolwiek, to tego, że porażki powinniśmy przyjmować tak samo jak sukcesy - ze skromną godnością i wdziękiem"
 Trzymajcie się;)
Dane książki: 
Wydawnictwo: Amber
Seria; "Nieziemska"
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 400
Moja ocena:9/10

Komentarze

  1. Bardzo podobała mi się cała trylogia. Szkoda, że tak mało znana u nas i wydawnictwo nie wydało ostatniego tomu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi żal, że fajne serie są pomijane i nie wydawane do końca bo się nie opłaca

      Usuń

Prześlij komentarz