"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"365 dni. Zobaczymy się znów" Alicja Górska Recenzja #73

Hej, witajcie

Tą książką wróciłam na polskie podwórko. Jest to debiut literacki młodej autorki. Książka mnie zaskoczyła.
Opowiada historię Lullaby, która przed świętami poznaje pewnego przystojnego mężczyznę. Evan, bo tak na imię ma ten mężczyzna, staje się jej chłopakiem. Żyje im się szczęśliwie do czasu kiedy Lully poznaje swojego nowego wykładowcę, Louis’a. Zmienia on jej postrzeganie na swoje życie.  Jednak obaj mają pewne tajemnice. Kogo wybierze Lully? Dowiedzcie się sami ;))

Książkę czyta się szybko, jest lekko napisana. Jej fabuła zaciekawia tak, że nie wiadomo kiedy ta książka się skończyła.

Evan na początku zdobył moją sympatię. Miły, odnoszący sukcesy, wiedzący czego chce facet. Jednak nie do końca pasował mi on do Lully. Potem, gdy poznałam go bardziej, moja sympatia do niego się ulotniła. W trakcie poznawania go zaczęłam podejrzewać, że nie do końca jest tym za kogo się podaje.
Louis od razu przykuł moją uwagę swoimi poglądami, które są bardzo zbieżne do moich;) Piękny, mądry, szczery, dający oparcie swojej partnerce. Taki chłopak idealny. A może nie do końca??
Tajemnicza historia, która już prologiem zaciekawia tak, że chce się wiedzieć wszystko tu i teraz. Zaskoczyła mnie informacja kim albo bardziej czym jest Louis. Ani przez moment nie myślałam, że tak się to rozwinie. Sądziłam, że jest to taki typowy romans,  a dostałam o wiele ciekawszą historię.
Jestem oczarowana tą historią. Cieszę się, ze mogłam ją poznać. Kolejna książka z polskiego podwórka, która mi się spodobała. Z niecierpliwością oczekuję kolejnej książki Alicji, która ma we mnie swoją fankę;)

Polecam przeczytać tą książkę, warto;)))
"To tylko miłość. Ona przychodzi w najmniej oczekiwanych momentach. Nie pyta o zgodę. Szuka serc i je znajduje, ale nie czeka na ich otwarcie. Sama je otwiera."
 Trzymajcie się;)
Dane książki: 
Wydawnictwo: Novae Res
Rok wydania: 2016
 Liczba stron:194
Moja ocena:9/10

Komentarze