"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Bunt bogini” Josephine Angelini Recenzja #81

Hej, witajcie


Jako ostatnią styczniową recenzję mam dla Was ostatnią część trylogii Spętani przez Bogów”.

Na koniec poprzedniej części Helena, Lucas i Orion zawarli braterstwo krwi, co spowodowało wypuszczenie bogów z Olimpu. Bogowie, którzy zostali uwolnieni, zaczynają siać zniszczenie. Doprowadza to do wojny, która ma być tą wojną kończącą wojnę trojańską. Kto wygra? I owieczne pytanie kim jest Tyran?

Zacznę od Heleny, która najbardziej w tej części mi się podobała. Na jej barkach ciąży istnienie całej planety. Próbuje znaleźć sposób na pokonanie bogów. Pomagają jej w tym Hades i Morfeusz. Oprócz pokonania bogów innym problemem Heleny przed którym staje Helena jest wybór między Lucasem a Orionem. Kogo wybrała? Mnie jej wybór nie zaskoczył, bo od początku się domyślałam kogo wybierze. Bardziej zaskoczył mnie fakt, że i ten drugi znalazł kogoś kto „pokocha go bardziej”.
Reszta bohaterów swoimi charakterami dopełnia całą historię.  Zszokował mnie fakt kto stał się potomkiem Achillesa.

Na łamach tej części dostałam zaskakująca fabułę z wieloma zwrotami akcji. Jest to bardzo dobra kontynuacja tej historii i idealne zakończenie. Widzę tu furtkę powrotu, wiec może kiedyś, kto wie ;))

Polecam przeczytać całą serię, bo jest naprawdę dobra;)
„...wieczność spędzona w jednym miejscu, choćby w raju,po jakimś czasie staje się piekłem.”
 Trzymajcie się;)
 Dane książki:
 Wydawnictwo: Amber
Seria: Spętani przez Bogów
 Rok wydania:2013
 Liczba stron:333
 Moja ocena:10/10

Komentarze