"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Kredziarz” C.J. Tudor Recenzja #74

Hej, witajcie

Dziś przychodzę do Was z przedpremierową recenzją debiutu literackiego C.J.Tudor.  Książka zainteresowała mnie swoim opisem. Przez niego musiałam tą książkę przeczytać i nie żałuje ;))

Głównym bohaterem tej historii jest Eddie, który opowiada nam wydarzenia obecne i przeszłe. Dzięki niemu poznajemy jak przebiegały wydarzenia. Co się wtedy dokładnie działo, a wszystko spowodowane tajemniczym listem z kredowymi rysunkami. Sprawa sprzed 30 lat powraca, powracają też pytania czy na pewno skazano odpowiednią osobę? Czy zagadka wreszcie zostanie odkryta? Przekonajcie się sami, czytając ta książkę. 

Książka wciągnęła mnie od początku i nie puściła aż do końca. Czyta się ją bardzo szybko, bo nie można się od niej oderwać. Bohaterowie świetnie napisani, wiadomo kto z czym się zmaga.  Moją uwagę skupiał Eddie, lecz reszta pięknie dopełniała całą historię.
Zakończenie wprawiło mnie w osłupienie. Ani przez sekundę nie przyszło mi na myśl, że ten człowiek ma coś wspólnego z wydarzeniami. Jestem tą książką  oczarowana.
W 100% zgadzam się z zagranicznymi opiniami, że jest to hipnotyzująca, tajemnicza opowieść.
Chce więcej takich debiutów. Jeśli ja zakochana w istotach nadprzyrodzonych, pokochałam tą historię, żyłam tą historią i nadal w mojej głowie ona „siedzi”.
Polecam ją z całego serca. Przekonajcie się sami ;))


PREMIERA 28 luty 2018 roku ;)))
"Ludzie zawsze będą oszukiwać i kłamać. Właśnie dlatego ważne jest, żeby wszystko poddawać w wątpliwość."
 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo:Czarna Owca
 Rok wydania: 2018
 Liczba stron:384
 Moja ocena: 10/10

Komentarze