"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Perswazje" Jane Austen #21

Hej, witajcie
Poszukując na miejsce skończonych serii eksperymentuje z autorami, gatunkami. I tak trafiłam na tą powieść. Powieść z historią w tle.
Główną bohaterką tej książki jest 27-letnia Anna, która pochodzi z arystokratycznej,niezbyt majętnej rodziny. Pomimo brak wystarczającej ilości pieniędzy jej ojciec żyje ponad stan. Co doprowadza do tego, że jej rodzina musi przenieść się ze swej rodzinnej posiadłości do miasteczka. Jednak Anna na prośbę siostry pozostaje w rodzinnych stronach. Podczas pobytu w majątku jej siostry spotyka dawną, odrzuconą miłość.
Czy uczucia, które na nowo budzą się będą silniejsze niż upokorzenie z dawnych lat?
Przeczytajcie sami;)
Niestety książka nie od razu zainteresowała mnie tak jak by tego oczekiwała. Dopiero w połowie zaciekawiła mnie na tyle, abym ją skończyła.
Miała być odskocznią, ale nie do końca dała radę. Jednak coś mnie w niej pociągnęło, że ją skończyłam. Przeczytajcie na własną odpowiedzialność.
Więcej na:
Link do kanału
"(...) my kochamy dłużej, kochamy, gdy przedmiot naszej miłość już nie żyje lub nadzieja umarła"
 Trzymajcie się;)
Dane książki:
 Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
 Rok wydania:2008
 Liczba stron:200
 Moja ocena:5/10

Komentarze