"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Ja, potępiona" Katarzyna Berenika Miszczuk Recenzja #19

Hej, witajcie

Przychodzę do Was z trzecią częścią przygód Wiktorii, która była już w piekle, niebie a teraz trafiła do Tartaru ;p
Nikt jeszcze nie uciekł z niego, a Wiktoria bez żadnej pomocy ani ze strony nieba ani piekła postanawia opuścić to miejsce (szalona kobieta;p)
Czy da radę? Przekonajcie się sami ;D

Czy wspominałam,że kocham tę autorkę??
Wielkie ukłony dla niej za stworzenie tak dobrej, ciekawej i wciągającej historii. A ta część jest wisienką na torcie całej serii przygód Wiktorii.
Chcę, pragnę więcej ;pp
Znalazłam jedną wadę, o której mówię na moim kanale:
Link do kanału
Ale pomimo wszystko KOCHAM tą serię, KOCHAM tą autorkę ;))

Co do tej części polecam ją, tak samo jak całą trylogię ;))
Nie zawiedziecie się ;D
"Znajdowałam się w miejscu poza czasem. Tutaj przeprowadzano targi o dusze zmarłych. Potrzebny był do tego anioł, diabeł oraz oczywiście denat eskortowany przez Śmierć.
-No bez jaj!- krzyknęłam.-Znowu?!
Nie wiem, kto mi to zrobił, ale się doigrał. Nikt nie będzie mnie mordował bez ważnego powodu!"
Trzymajcie się;)
Dane książki:
 Wydawnictwo: W.A.B.
 Rok wydania:2012
 Liczba stron:416
 Moja ocena:10/10

Komentarze