"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Zbawca" Krystian Stolarz

Hej, witajcie 



Po wspaniałym debiucie, który spowodował, że stałam się fanką autora. Nikogo nie zdziwi fakt, że gdy pojawiła się druga książka autora, to nie mogła jej pozwolić długo czekać na przeczytanie.
Czy spełniła moje wysokie oczekiwania ?
O tym za chwilę 😜
W jednej ze szkół w Głogowie dochodzi do strzelaniny. Ofiarami stają się przypadkowe osoby przebywające aktualnie w szkole oraz sprawca tej całej masakry. Zdziwieniem jest fakt, że sprawcą tego zdarzenia jest chłopiec ubrany w białą szatę.
Po przejęciu sprawy przez komisarza Marcina Raua i aspirant Julię Marzewską.
Szybko okazuje się, że to nie jest osobliwy przypadek, gdzie dziecku ubranemu w białą szatę z sentencja "Zbawca pragnie sprawiedliwości" dzieje się krzywda. Okazuje się, że są to dzieci, które przed laty zostały uznane za zaginione. A ich losy nie zostały odkryte.
Policjanci, przydzieleni do tej sprawy, mają niezwykła zagwozdke. Kto może stać za takim zachowaniem?
Czy uda im się rozwiązać tą sprawę zanim kolejne dziecko straci życie ?
Przekonajcie się o tym sami ;)
Pierwsza książka Krystian ustawił bardzo wysoką poprzeczkę w moich oczekiwaniach wobec jego twórczości. Jednak tą historią pokazał, że to dla niego pikuś ją pokonać.
Genialna historia, trzymająca w napięciu i niepewności.
Od początku czytelnik zostaje wepchnięty w zdarzenia wykreowane w tej książce. I aż do samego końca, a nawet jeszcze dalej, ta historia nie puszcza. Jest mroczna, jest nieprzewidywalna, szokująca. Skupiająca na swoich kartach wiele emocji od pozytywnych do negatywnych.
Oprócz zmagania się z tą sprawą, dwójka głównych bohaterów, ma też swoje problemy, z którymi się zmaga, a które wpływają na danego człowieka.
Jest to kolejna historia, która wyszła spod pióra Krystiana i jest genialna.
Polecam Wam poznać jego twórczość, a nie zawiedziecie się.
A mnie pozostaje czekać na kolejną historię. I sprawdzić czy i tym razem z łatwością przeskoczy poprzeczkę moich oczekiwać wobec jego twórczości 😉
 Trzymajcie się;)
 Dane książki:
 Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
 Rok wydania: 2024
Liczba stron: 360
Moja ocena: 1010

Komentarze