"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Jestem śmiercią" Chris Carter

Hej, witajcie




Kolejny autor, którego twórczość biorę w ciemno i nie boje się, że mnie zawiedzie.
Tym razem zapraszam na kryminalną podróż. Ale od początku ;)
Ponownie uzdolniony Robert Hunter musi się zmierzyć z seryjnym mordercą. Tym razem on podpisuje się "Jestem śmiercią". Jego morderstwa są dość brutalne, a jego podpisy nigdy nie są takie same. Robert wraz ze swoim partnerem próbują odnaleźć odpowiedzialnego za tę zbrodnię człowieka. Czy im to się uda? O tym przekonajcie się sami 😉
Jak zwykle Carter pokazuje, że jest rewelacyjnym autorem. Czytając tą historię aż można poczuć się jak jeden z bohaterów i razem z nimi rozwiązywać tą zagadkę. Która nie do końca jest taka jak się na pierwszy rzut oka wydaje.
Historia, która zapewnia mocne wrażenia. Jest ona dość brutalna, a zakończenie wmurowuje w fotel.
Historia z tych mocniejszych, z wieloma zwrotami akcji, które tylko dodają tej historii mocy.
Jedna z bardziej brutalniejszych historii od tego autora.
Więc jeśli nie boisz się mocnych opisów to zachęcam do poznania tej części.
Mnie przekonał i nadal go uwielbiam.

 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo: Sonia Draga
 Rok wydania: 2017
Liczba stron: 352
Moja ocena: 10/10

Komentarze