"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Hades. Król Podziemia" Monika Magoska-Suchar

Hej, witajcie 




Tym razem Monia oddaje w nasze ręce książkę, która od początku do końca jest jej. Od pomysłu po napisanie aż do wydania.
Ale czy ta piękna okładka skrywa również piękna historię? O tym za chwilę 😉
Główna bohaterką tej historii jest Kora, która uwalnia się spod skrzydeł Demeter i wyrusza w wielki świat na studia. Tam zostaje wciągnięta w świat, którego nie do końca rozumie. A na dodatek pojawia się On, Hades, prze którym każdy ją ostrzega. A jednak może oni nie wiedzą tego jaki on naprawdę jest? Czy między Korą a Hadesem pojawi się uczucie czy jednak strach wygra? O tym przekonajcie się sami 😉
No jestem zakochana w tej historii. Genialna, sarkastyczna, zabawna. Wiele postaci, które są od siebie tak różni a jednocześnie razem tworzą idealna całość historii.
Niektórych z tych bohaterów od razu można było polubić, inni sprawiali tajemnice. A jeszcze innych to najchętniej bym ukatrupiła.
Historia jest dynamiczna i nie ma tu momentów nudy. Wszystko się dzieje po coś. Wciąga czytelnika od pierwszych stron i nie daje odejść po skończeniu.
Dużo intryg w otoczeniu przepychu z romansem w tle. A także został poruszony ważny temat jakim jest przemoc.
Polecam Wam z całego serca tą historię. Jest warta poświęconego jej czasu.
A jeszcze kilka słów o audiobooku. To co zrobił lektor z tą historią to majstersztyk.
Normalnie chylę czoła. GENIALNE !!!
 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo: Monika Magoska-Suchar
Rok wydania: 2024
Liczba stron: 320
 Moja ocena: 10/10

Komentarze