"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Priest" Sierra Simone

Hej, witajcie




Książka, która wywoła dużo kontrowersji zanim doczekaliśmy się jej premiery. Na tt zrobiły się 3 obozy: jedni, którzy czekali aż ją przeczytają, drudzy, którzy hejtowali tą książkę i trzeci obóz neutralny z hasłem "niech każdy czyta to co chce". Książka, która wywołała tyle kontrowersji musiała trafić w moje ręce 😜
No i jak jest z tą historią ? Jest taka straszna jak o niej mówią ? O tym za chwilę 😉
Głównym bohaterem jest Tyler, który po pewnych przejściach życiowych postanowił zostać księdzem. Podczas swojej posługi w jednej z parafii do konfesjonału trafia Poppy, która przyszła szukać odkupienia. Wystawia ona go na pokuszenie. Z jednej strony jego dusza pragnie jej pomóc, jako zagubionej owieczce poszukującej Pana. Z drugiej strony jego ciało chce czegoś kompletnie innego. Czy ulegnie pokusie? Czy jednak jego ciało przemówi głośniej niż jego dusza?
Jest to książka z tych, którym dobrze robi szum. A dlaczego? Bo ta książka nie jest jakaś specjalnie kontrowersyjna. Jedyna kontrowersja jest tu główny bohater. Który, pomimo tego, że jest księdzem nie zachowuj się jak ksiądz. Jego myśli totalnie pokazują, że on się do tego "zawodu" nie nadaje. To napalony nastolatek l, który pierwszy raz dostał okazję spotkać kobietę niż dojrzały mężczyzna, który swoje życie oddał Bogu.
Prolog, który kusi świetna historia to wszystko co jest dobre w tej książce.
Zabrakło jednego ważnego elementu, fabuły. Tu się nic nie dzieje.
To jest jedna z tych książek, która miała potencjał, ale totalnie zmarnowany.
Dobrze jej zrobiła ta nagonka na tt lecz znam o wiele lepsze kontrowersyjne książki.
Jak dla mnie autorka chciała napisać historię, która będzie intrygująca, ale skończyła na tym, że tylko bohater jest intrygujący z racji zawodu jaki wykonuje, nie jego zachowania.
No cóż czekałam na kontrowersyjna książkę dostałam totalnie przeciętne historię ze słabymi bohaterami.

 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo: Wydawnictwo Papierowe Serca
Rok wydania: 2024
Liczba stron: 368
 Moja ocena: 4/10

Komentarze