"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Wrogowie" Tijan

Hej, witajcie


Kolejna książka kolejnej autorki, która uwielbiam.
Czy i ta przypadła mi do gustu? O tym za chwilę 😉
Zacznijmy od początku 😜
Główna bohaterką tej historii jest Dusty, która nie ma w życiu lekko. Zaczyna studia w Teksasie, gdzie wynajmuje pokój, bo tylko na tyle ją stać. Ale los nie oszczędza jej życia i testuje jej wytrzymałość. A na dodatek w jej życiu ponownie pojawia się Stone, przyjaciel z dzieciństwa, z którym żyją na ścieżce nienawiści. Czy dogadają się ? Czy jednak będą siebie unikać? O tym przekonajcie się sami 😉
Lubię tego typu klimaty w książkach. Lecz tu brakło mi tego czegoś pomiędzy bohaterami. Znali się kiedyś potem nastąpiły pewne okoliczności, które doprowadziły do aktualnego stanu między nimi czyli nienawiści.
Jednak ta nienawiść pomiędzy nimi, która miała być taka głęboka, bardzo szybko się rozwiewa. Dusty jest taka ofiarą losu. Wszystko co się może zdarzyć złego, zdarzy się jej. Ale na plus jest fakt, że nie jest to głupiutka laska tylko ma swój charakter. Co do Stone'a. Jest dla mnie zagadką przez większość czasu. Na początku wydawał się być typowym znanym facetem, który to zalicza każda laske i idzie dalej. Ale wraz z dalszą historia można go zobaczyć w innym świetle.
Co do fabuły jest to warta uwagi historia z pięknym morałem. Nie będę go tu zdradzać, warto go samemu odkryć.
Jest to historia, której warto poświęcić czas.
Jest to książka o stracie, walce, miłości, nadziei. Historia, która wiele może nauczyć.
Polecam 😉
 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo:  Wydawnictwo Papierówka 
Rok wydania: 2021
Liczba stron: 399
Moja ocena: 8/10

Komentarze