"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

" Okładka książki To, co zostaje w nas na zawsze" Lucy Score

Hej, witajcie



Książka, która zaintrygowała mnie swoim opisem. Po nim spodziewałam się dobrej historii. Czy tak było? O tym za chwilę 😉
Zacznę od początku
Małe miasteczko Knockemount, w którym zjawia się Naomi. Zjawiła się tu, aby pomóc siostrze bliźniaczce, jednak została przez nią oszukana.
W tym miasteczku jej siostra nie ma dobrej opinii. A z racji podobieństwa i względem Naomi mieszkańcy zachowują się nieprzyjaźnie. I tak podczas kłótni w kawiarni Naomi poznaje Knoxa. Który jest bardzo gburowatym facetem, lecz postanawia pomóc Naomi. Jego motywacja jest to, aby ta nieznajoma jak najszybciej opuściła jego miasto. Czy tej dwójce uda się dogadać i nie pozabijać się ? O tym przekonajcie się sami ;)
Historia z tych przewidywalnych. Idealna na odmóżdżenie. Ona potrzebuje pomocy, on chce być rycerzem. Lecz przy tej dwójce nic nie idzie tak łatwo. Oboje posiadają swoje charakterki, które są dość wybuchowe.
Ich rozmowy to istna komedia ;)
Polubiłam tą dwójkę od początku. Są oni jednym z plusów tej książki. Kolejnym jest małomiasteczkowy klimat. Ludzie, którzy potrafią rzucić wszystko, aby pomóc swojemu sąsiadowi.
Naomi ma swoje demony, z którymi walczy. Jednym z nich jest jej siostra bliźniaczka. Jednak jest typem osoby, która najpierw pomoże innym niż pomyśli o pomocy dla siebie.
Knox, to facet, który twierdzi, że nie ma uczyć i o nic nie dba. A jak spojrzeć bardziej to okazuje się, że wiele osób może liczyć na jego pomoc. Między tymi osobami znajduje się również Naomi.
Minusem tej książki jest jej długość. Spokojnie można było ją skrócić o połowę i nadal ta historia by nic nie straciła. Jak dla mnie zbyt wiele opisów, za mało akcji.
Dostajemy tu historię życia miasteczka, z ciekawymi bohaterami. Pokazuje ona typowe problemy, jednak również pokazuje znaczenie przyjaźni.
Dostajemy tu wiele wzruszeń a także śmiesznych momentów. Nie zabraknie i gorących scen.
Mnie ta historia kupiła.
Pomimo swojej przewidywalności polecam poznać tą historię 😉

 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo: Media Rodzina
 Rok wydania: 2023
 Liczba stron: 640
Moja ocena: 8/10

Komentarze