"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"To, co za nami" Vi Keeland, Dylan Scott

Hej, witajcie 



Dziś mam dla Was parę słów o książce duetu Vi i Dylana. Jak wypadli w tej historii? O tym za chwilę 😉
Główna bohaterką historii jest Nikki, która przez całe życie opiekowała się matka z dwubiegunowością. Po jej śmierci dostaje list, w którym matka wyznaje jej, że ta ma ciotkę i siostrę. Nikki postanawia odnaleźć siostrę. W tym celu przeprowadza się do nowo poznane ciotki, aby dowiedzieć się czegoś więcej o jej zaginionej siostrze. Czy ją odnajdzie?
Drugim bohaterem jest Zack. Który od dzieciństwa wiedział z kim spędzi swoje życie. Jednak los spowodował coś innego i niestety Emily, jego dziewczyna i przyjaciółka, ginie w wypadku. Jej śmierć bardzo rozbija Zacka. Czy pojawienie się Nikki zmieni jego myślenie ? O tym przekonajcie się sami 😉
Książka z tych jednocześnie lekkich do czytania lecz poruszających trudne tematy.
Fabuła skrywająca wiele sekretów, które w większości przypadków dobrze rozpracowałam szybciej niż dała mi odpowiedzi historia. Jednak pomimo tej przewidywalności bardzo dobrze spędziłam przy niej czas.
Bohaterowie są tak przedstawieni, że łatwo się z nimi utożsamić i poczuć, że ta akcja rozgrywa się koło nas.
Jest to historia skierowana bardziej do młodszych czytelników, im pewnie przypadnie bardziej do gustu. Ale i starsi czytelnicy znajdą coś w niej do lubienia.
Jest to historia, która pokazuje, że przysłowie "czas leczy rany" ma rację bytu. Historia o miłości, cierpieniu, oddaniu, szczęściu. O tym jak przewrotny może być los.
Jest to historia na jeden wieczór. Przyjemnie przy niej spędziłam czas.
Polecam, może i Wam przypadnie do gustu ;)

 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo: Niegrzeczne książki
Rok wydania:  2021
Liczba stron: 336
Moja ocena: 6/10

Komentarze