"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"To nie ja, kochanie" Tillie Cole

Hej, witajcie



Seria, która od dawna kusiła mnie, abym ją przeczytała. Jednak była trudno dostępna, więc cieszę się, że wydawnictwo ją wznowiło.
Czy jest tak jak mówią, że Katów albo się kocha, albo nienawidzi? Myślę, że tak. A do której grupy ja się zaliczam? O tym za chwilę 😉
Salomea prze 23 lata żyła w przekonaniu, że jest dziełem szatana. Stworzonym po to, aby kusić mężczyzn. Kiedy dowiaduje się o śmierci swojej siostry postanawia uciec. Jej determinacja doprowadza ją do bram Katów. Gdzie po raz drugi, w swoim życiu, zobaczyła brązowe oczy chłopca spotkanego 15 lat temu.
Tym chłopcem jest przywódcą Katów, Rover, który bardzo mało się odzywa z powodu swojej wady.
Czy i on rozpozna w niej swojego anioła, którego tak długo poszukiwał? Czy ona odnajdzie się w tym, całkiem obcym, świecie ? O tym przekonajcie się sami 😉
No to czas zdradzić czy należę do tych co kochają, czy do tych co nienawidzą. Oczywiście, że przepadałam w tej historii. Jestem totalnie team #kochamkatow
Jest to historia, która łączy ze sobą kryminał i erotyk. Wiele się tu dzieje, wiele zaskakuje i nic nie jest przewidywalne.
Od razu polubiłam milczącego Riviera, który wiele osiągnął pomimo swojej wady. A to, że wiele lat szukał dziewczyny, która przypadkiem spotkał sprawiło, że pokochałam go jeszcze mocniej.
W tej historii mamy dwa światy. Jeden to świat gangu motocyklowego, a drugi świat sekty. Dość odległe od siebie światy, które zostają ze sobą zderzone.
Bohaterowie są świetnie napisani. Każdy jest inny, ale razem tworzą świetna historię.
Wielkim zaskoczeniem było dla mnie zakończenie. Pomimo tego, że wiedziałam że ten bohater coś kombinuje to nie sądziła, że jest on tak istotny. Nie chcę zdradzać za wiele, aby nie popsuć Wam zabawy.
Jestem oczarowana tą historią. To prawdziwy rollercoaster emocji. Jest to historia pełna przemocy, seksu ale jednocześnie historia braterstwa i poświęceń.
Jak zacznie się ją czytać. Nie da się tak łatwo ją odłożyć. Wciąga niesamowicie i nie odpuszcza nawet po zakończeniu.
Cieszę się, że mogę tą historię poznać. Niedługo zabiorę się za kolejny tom.
A Wam z całego serca polecam. Warto poświęcić jej trochę czasu 😉

 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo: Editio Red
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 376
Moja ocena: 9/10

Komentarze