"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"W rękach bogini" Monika Magoska-Suchar

Hej, witajcie



Dziś zapraszam Was na recenzję drugiego tomu serii Neurochirurdzy.
Pierwszy tom skończył się tak, że trudno było wyczekać co tam dalej wymyśliła autorka w losach tej dwójki. Ale jak zwykle od początku ;)
! Uwaga mogą pojawić się tu spoilery z części pierwszej !
Celia po odkryciu jakie informacje ukrywał przed nią Wagner waha się czy ujawnić światu zdobyte informacje czy jednak nie.
Oprócz zdrady Wagnera Celia ma jeszcze jeden problem. Upomina się o nią przeszłość.
Co z tego wszystkiego wyjdzie ?
Przekonajcie się o tym sami :)
Jest to historia, która wywołuje wiele emocji. Nie da się jej czytać, bez komentarzy w stronę bohaterów.
Wiele się dzieje, autorka nie pozwala się nudzić. Są chwile grozy i zwątpienia czy Wagnerowi się uda.
Barwni z charakterem bohaterowie tylko dodają plusów tej napakowanej akcja fabule.
Czytając zastanawiasz się czy im się uda czy jednak los z nich zakpi.
Jest gorąco, jest przewrotnie. Nie da się nudzić czytając. A kartki z historią same uciekają sprzed oczu, aby na koniec stwierdzić, że jak to już koniec ?
Jestem oczarowana tą historią. Zostałam wciągnięta w ten świat przy pierwszym tomie a drugi udowodnił mi, że nie mam szans się z niego wydostać.
Gorąco polecam 😉

 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo:  Wydawnictwo Papierowe Serce 
Rok wydania: 2024
Liczba stron: 288
Moja ocena: 10/10

Komentarze