"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Underground" Cindy Lia

Hej, witajcie 



"Gdyby tylko nie zmieniły się reguły, gdyby tylko dziewczyna nie stawiała oporu, gdyby tylko gra nie zaczęła się… w tej chwili.
Kiedy zwierzyna się buntuje, polowanie czas zacząć!"
Gdy tylko przeczytałam opis do tej książki. A dokładniej ten fragment, który wkleiłam. Wiedziałam, że nie mogę przejść obojętnie koło tej pozycji. Czy żałowałam tej decyzji? O tym za chwilę 😉
Zacznijmy od początku.
Głównym bohaterem jest Riley, który specjalizuje się w uprowadzeniach oraz wyciąganiu informacji od ludzi. Jest najlepszy w tym co robi.jego kolejnym zleceniem jest młoda kobieta, od której musi uzyskać bardzo cenne informacje dla swojego zleceniodawcy. Wydaje się to być zlecenie takie jak inne. Jednak nie do końca tak jest. Ponieważ jego zakładniczka również ma swoje zadanie. A jego celem jest coś przeciwnego do celu Rileya. Co z tego wyjdzie? Przekonajcie się sami ;)
Totalnie nie żałuję, że sięgnęłam po tą historię. Jest genialna. Świetny dark romance z mrokiem wylewającym się z kart tej powieści.
Bohaterowie, którzy idealnie wpasowują się w ten mrok.
Riley, który przekształcił swój gniew w możliwość zarobku i jest w tym mistrzem.
Lexi, która wiele w życiu przeszła i nauczyła się być nieustraszona.
Obydwoje są silnymi osobowościami, jednakże w ich żyłach płynie ten sam ból, z którym sobie muszą radzić.
Świetnie wykreowana fabuła, która zaskakuje wielokrotnie.
Dreszcz emocji jest nieodłącznym elementem tej historii.
Mocna książka z drastycznymi opisami. Zaskakująca w swojej historii. Jestem kupiona w 100% tą historią.
Polecam 😉
 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo: Black Rose
Rok wydania: 2024
Liczba stron: 368
Moja ocena: 9/10

Komentarze