"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Elita Brayshaw High" Meagan Brandy

Hej, witajcie



Przypadkiem wpadła w moje ręce, a bardziej na mój czytnik. Nie słyszałam o niej, a została wydana 4 lata temu.
Ale zacznijmy od początku 😜
Główna bohaterką tej historii jest Raven. Dziewczyna od wielu lat musi radzić sobie sama, ponieważ jej matka ma lepsze rzeczy do roboty niż zajmowanie się córką.
Po kolejnej bójce zostaje przydzielona do rodziny zastępczej. Co spowodowało, że musiała zmienić szkołę. Trafia do elitarnego Braushow High, gdzie panują zasady niż te do których jest przyzwyczajona. Na dostaje stała się obiektem zainteresowania trzech króli. Co z tego wyniknie? O tym przekonajcie się sami 😉
Jest to historia, która pokazuje co jest silniejsze niż więzy krwi. Czego Raven będzie musiała się nauczyć. Ponieważ zmiana szkoły i zamieszkania nie jest jedyną zmianą, która czeka Raven.
Polubiłam główna bohaterkę. Jest taką buntowniczką, która nauczyła się, że jeśli ma na kogoś liczyć to tylko na siebie. Jej orężem, oprócz pięści, jest sarkastyczny język. Jest taką seksowna bad girl. No po prostu świetnie wykreowana bohaterka. Jednak było parę momentów, gdzie chciałam ją trzepnąc, aby się opamiętała.
Co to trójki króli. Nadal są dla mnie tajemnica, ale to co już zostało odkryte daje szansę na kolejnych ulubionych bohaterów.
Akcja tej historii powoli się rozkręca. Lecz nie wyrzuciłbym nic z tej historii. Wszystko jest takie jak powinno być.
Zakończenie, które mnie bardzo szokuje. Jestem ciekawa jak to rozwinie się dalej i jakie będą tego konsekwencje.
Podsumowując, świetna historia z bohaterami o mocnych charakterach.
Szkoła historia przeplatana scenami pikantnymi, ale także zagadkami do rozwiązania.
Mnie to kupiło. Polecam 😉

 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo: Filia
 Rok wydania: 2020
 Liczba stron: 454
Moja ocena: 9/10

Komentarze