"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Anioł stróż" Nicholas Sparks

Hej, witajcie 



Kiedy chce się odciąć od rzeczywistości sięgam po książki Nicholasa Sparksa.
Nie są one jakieś wymagające, bardzo łatwo rozszyfrować intencje autora co do losów bohaterów. Bardzo dobrze przy nich mi się odpoczywa.
Tym razem mój wybór padł na historię zatytułowana " Anioł stróż".
Książka opowiada historię Julie, która od zmarłego męża otrzymuje psa, aby on ją chronił. Po kilku latach postanawia na nowo zacząć układać sobie życie. Podczas tych prób poznaje Richarda, który na pierwszy rzut okiem jest idealnym kandydatem na partnera. Jednak, gdy do głosu dochodzi większy rozsądek, zaczynają się wątpliwości. W tle jest jeszcze przyjaciel Mike, który boi się wyznać Julie co do niej czuje.
Czy Mike odważy się na ten krok? Kogo wybierze Julie? O tym musicie się dowiedzieć sami ;)
Już od początku historii dostajemy rollercoaster emocji zaczynający się od smutku, aby potem rozkręcić się na inne emocje.
Mamy tu małe miasteczko, gdzie wszyscy się znają i w razie potrzeby pomagają sobie.
Bohaterowie nie są jacyś bardzo specjalni, ale pasują do tej historii.
Największa robotę, jak dla mnie, odgrywa tu pies Śpiewak. No to jest niezły gagatek ;p
Co to całej historii jest dość przewidywalna. Wiele rzeczy można się domyślić w trakcie czytania. A zakończenie, choć dramatyczne, to również jest przewidywalne.
Wiele się dzieje. Mamy tu motyw kryminalny, który jest fajnym dodatkiem do całej historii.
Podsumowując jest to dobra historia, która wywołuje wiele emocji. Nie przeszkadza mi fakt, że przewidziałam wiele zdarzeń, ponieważ całość broni się dobrymi odczuciami ;)
Polecam 😉

 Trzymajcie się;)

 Dane książki: 
Wydawnictwo: Albatros
 Rok wydania: 2021
 Liczba stron: 464
 Moja ocena: 8/10

Komentarze