"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Kod Leonarda da Vinci" Dan Brown

Hej, witajcie 



Po pewnym czasie powróciłam do świata Langdona i jego symboli. Czy ta część nadal jest tak dobra jak pierwsza? O tym za chwilę 😉
Tym razem bohater znajduje się w Paryżu, gdzie dochodzi do zabójstwa kustosza Luwru. Przy ciele zostaje znaleziona notatka, napisana przez ofiarę, aby odnaleźć Langdona. Tym samym staje się on głównym podejrzanym. Jednak wnuczka ofiary rozumie tą wiadomość całkiem odwrotnie i prosi go o pomoc w rozszyfrowaniu wiadomości, którą pozostawił jej dziadek.
Wszystko wskazuje, że razem będą szukać Świętego Graala. Czy im się uda? O tym przekonajcie się sami 😉
Od początku tej historii zostałam porwana tą akcją. Tu od początku dzieje się wiele i trzyma ten poziom do końca.
Został tu stworzony świetny klimat, który powodował to, że czułam się jakbym tam była. I pomagała bohaterom rozwiązać tą zagadkę.
Historia jest zawiła, ale w tym właśnie intrygująca. Nie da się odłożyć na bok tej historii bez jej zakończenia.
Jest to dynamiczna historia, która powoli odkrywa tajemnice przed czytelnikiem. Pomimo swojej dynamiki nie da się tu zgubić.
Historia, która rozpoczęła się mocnym zdarzeniem kończy się jeszcze mocniejszym odkryciem.
Jestem oczarowana nią. I polecam każdemu ;)
Warto powędrować razem z bohaterami i odkryć tajemnicę Świętego Graala;)

 Trzymajcie się;) 
Dane książki:
 Wydawnictwo: Sonia Draga
 Rok wydania: 2022
Liczba stron: 592
Moja ocena: 8/10

Komentarze