"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Intuicja" Amy A. Bartol

Hej, witajcie 



Przyszedł czas na drugi tom serii "Przeczucia". Czy był lepszy niż jego poprzednik? O tym za chwilę 😜
Evie podnosi się z traumatycznych wydarzeń z poprzedniego tomu. Bardzo pomocni w tym są Reed oraz Buns i Brownie.
Jednocześnie nadal następuje ewolucja Evie i ta zyskuje kolejne umiejętności. Jednak nie może poczuć się bezpiecznie ponieważ polują na nią anioły. Gdy przed nimi ucieka zostaje porwana przez wampiry. Jak to wszystko się skończy dla Evie i jej przyjaciół?
Przekonajcie się sami 😉
Okej, jest zdecydowanie lepiej niż w pierwszej części. Jednak Evie nadal mnie irytuje. Aczkolwiek jej zachowanie zaczyna się zmieniać, więc może w ostatnim tomie okaże się, że nawet ją polubię.
Ta książka ma, jak dla mnie dwie fazy, albo akcja pędzi jak potłuczona, albo jest totalnie nudno i nic się nie dzieje. Nie ma tu równowagi.
Nie wiem czy to dobre rozwiązanie, dla takiej historii.
Pomijam już fakt, że ta książka spokojnie mogłaby być o jakieś 150 stron mniejsza a fabuła i akcja nic by na tym nie ucierpiała.
Część historii jest opowiadana z perspektyw Russella. Co pozwoliło na chwilę odpocząć od zachwytów głównej bohaterki.
Intrygującą postacią był przywódca wampirów. Sądzę, że może on wiele namieszać w 3 tomie.
Jak lubię motyw trójkątów w książkach, tak tu ten motyw bardzo mi nie pasuje. Może ze względu na irytująca bohaterkę, która sama nie wiem czego chcę w niektórych przypadkach.
Podsumowując, jest lepiej niż w tomie pierwszym. Co daje duże nadzieje, że w trzecim to już będzie super.
Mogłaby być krótsza, może zmieniło by to odbiór tej historii.
Decyzję co do przeczytania pozostawiam Wam, a ja niedługo zabiorę się za 3 tom, aby zamknąć tą historię.
 Trzymajcie się;) 

Dane książki: 
Wydawnictwo: Akurat
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 528
Moja ocena: 7/10

Komentarze