"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

[PRZEDPREMIEROWO] „Glow and Shadow. Walka o marzenia” Ana Rose Recenzja #128

Hej, witajcie

Z racji mojego postanowienia, ze w tym roku chce czytać więcej polskich autorów, więc dużo ich obserwuje na Instagramie. I tak właśnie przez profil na Instagramie trafiłam na ta książkę i dzięki uprzejmości autorki mogłam ja przeczytać jeszcze przed jej premierą( która już niedługo, bo 20 maja).
Głównymi bohaterami tej historii jest Ava i Aiden.
Ava- młoda kobieta, która bierze udział w naborze na cheerleaderekę LA GALAXY.  Dzięki temu zyskuje grono przyjaciółek i jednocześnie poznaje Aidena.
Aiden – gwiazda piłkarskiej drużyny , która również ogłosiła nabór na nowych uczestników.  Aiden przypadkiem poznaje Avę, lecz od razu zwraca na nią uwagę. Jednak Aiden ma mroczną przeszłość.
Jakie plany ma dla nich los? Czy przeszłość Aidena przejmie jego życie? O tym przekonajcie się sami czytając tą książkę ;)

Historię poznajemy z perspektywy głównych bohaterów, dzięki czemu poznajemy również ich myśli.
Książka, którą dosłownie „pochłonęłam” , a przy jej czytaniu świetnie się bawiłam.  To co zwróciło moją uwagę to zabawne dialogi, niekiedy miały ukryte drugie znaczenie.  A przekomarzanki między bohaterami no po prostu majstersztyk ;))
Wielkie ukłony dla autorki za to, ze nie tylko główni bohaterowie skupiają uwagę, ale także drugoplanowi.  Oni również są charakterystyczni na swój sposób, który przyciąga uwagę czytelnika.
Co do scen seksu.  Fajnie, ze smakiem napisane. Nie są takie ostentacyjne, nie są na co drugiej stronie. Więc jak dla mnie wielki plus i ukłony dla autorki.
Akcja książki rozkręca się w bardzo dobry kierunku, a zakończenie wbija w fotel.
Jedynym minusem były takie cofnięcia się w przeszłość przy zmianie narratora.
Po przeczytaniu tej książki chce więcej. Cieszę się, ze znalazłam kolejną polską autorkę, która stworzyła świetną historię.
Książkę polecam z całego serca każdemu, kto chce się odprężyć i pobawić przy dobrej lekturze.
Jeśli chcecie poznać tą historię to podrzucam parę linków, gdzie można ją zakupić :


Serdecznie dziękuję autorce za możliwość przeczytania tej wspaniałej książki;)


"Pożądam jej jak żadnej innej kobiety w moim burzliwym życiu. Przy niej moja mroczna przeszłość odchodzi. Jest moim promykiem światła, rozświetla moją ciemność."
 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo: Wydawnictwo WasPos
 Rok wydania:  2019
Liczba stron:  416
Moja ocena: 9/10

Komentarze