"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Marzyciel” Laini Taylor Recenzja #125

Hej, witajcie


Dziś przychodzę do Was z recenzją książki autorki, która poznałam dawno temu z innej serii.  Po paru ładnych latach powróciłam do jej twórczości z inną serią, tym razem z Strange The Dreamer.
„Marzyciel” jest pierwszym tomem tej historii. 

Głównym bohaterem tej historii jest Lazło Strange, którego marzeniem jest odkrycie i dokładne poznanie miasta Szloch. Bardzo wierzy w to, że spełni się jego marzenie, chodź nie jest żadnym uczonym tylko zwykłym bibliotekarzem.  Pewnego razu7 do biblioteki, w której Lazlo pracuje, przybywają mieszkańcy Szlochu, aby zebrać grupę uczonych i zabrać ich do Szlochu.  Pomimo tego, że Lazlo nie jest uczonym, przekonuje dowódcę, aby zabrał go do Szlochu.  Co tam odkrywa? Dowiedzcie się sami;)

Jest to książka o marzeniach, a dokładniej o dążeniu do spełnienia marzeń.  Jest też o przygodzie, szczególnie w pierwszej części, o miłości, w drugiej części tej książki.  Książka uczy, ze niezależnie kim jesteśmy i gdzie stoimy w hierarchii warto mieć marzenia, bo nie wiadomo kiedy te marzenia się spełnią.
Lazlo, jako bohater, wzbudza moja sympatię. Jest sympatycznym człowiekiem, który często dostaje po tyłku od losu.  Razem z nim odkrywam historię miasta Szloch, które jest bardzo tajemniczym miastem.
Mniej więcej w połowie walka o marzenia zamienia się miejscem z miłością ponad podziałami. W tej drugiej części skupiamy się na tym uczuciu i do czego ona jest zdolna.  I przez to trochę spada moja ciekawość tą historią, jednak dzięki zakończeniu znowu moja uwaga zostaje w 100 % zwrócona w stronę tej historii. A jak mówiąc o zakończeniu to wbiło mnie w fotel i aż chciało się od razu czytać kolejną część.
Mnie ta historia oczarowała i polecam ją Wam z całego serca. Dajcie się jej tak oczarować jak ja się dałam.

Polecam, polecam ;)

"Myślę, że jesteś baśnią. Myślę, że jesteś magiczna, odważna i wyjątkowa. I... mam nadzieję, że pozwolisz mi być częścią swojej opowieści."
 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Rok wydania: 2018
 Liczba stron: 512
Moja ocena: 8/10

Komentarze