"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Krwawy kwiat"Louise Boije af Gennäs Recenzja #179

Hej, witajcie



Dziś mam dla Was recenzję książki, którą zamówiłam na portalu czytampierwszy.pl(Link do strony ).
Lubie czasem przeczytać jakąś książkę, która zburzy mój świat. I ta książka właśnie to zrobiła. Zburzyła moje wyobrażenie o Szwecji.

Sara, jest młoda kobietą, która niedawno straciła ojca, została zgwalcona. Przeprowadza się do Sztokholmu, aby rozpocząć nowy etap w swoim życiu. Jednak w jej życiu zaczynają dziać się dziwne rzeczy, które coraz bardziej stają się niewytłumaczalne oraz niebezpieczne. Jak sobie z tym wszystkim poradzi Sara. Przekonajcie się sami czytając tą historię.
Dostajemy tu historię, która powoli się rozkręca. Jednak, gdy przybiera już ten etap, gdzie coraz więcej dziwnych rzeczy spotyka główna bohaterka ja sama zaczęłam się zastanawiać, czy to się dzieje naprawdę w jej życiu. Wraz z rozwojem akcji pojawiają się wątki, które dają wiele do myślenia, a jednocześnie zaburzają już powstały tok rozumowania tej historii. Wydarzenie, które z początku mogły wydawać się wytworem wyobraźni głównej bohaterki wraz z kolejnymi stronami stają się coraz bardziej realne i coraz bardziej niebezpieczne.
Sara jest kobieta po dość traumatycznych przejściach, lecz chce sobie z tym poradzić i próbuje żyć. Jednak wydarzenie, które dzieją się wokół niej powodują, że coraz częściej wątpi w swoje zdrowie psychiczne.
Żaden z poznanych tu bohaterów nie jest przypadkowy. Im bliżej końca tym coraz bardziej byłam utwierdzona w przekonaniu, że wszystko się działo po coś.

Nie jest to zwykła książka, która można przeczytać dla relaksu. Jest to książka, która zburzy Wasz świat. Przez którą zaczniecie wątpić w to co jest oczywiste. Ta książka niesie za sobą coś o wiele głębszego niż historię młodej kobiety. Ukazuje co czego zdolna jest władza, by ukryć coś co nie chce aby było odkryte. A napięcie występujące na stronach tej historii przenika do krwioobiegu.

Ta historia jest warta poznania przez każdego. Historia, która zapiera dech w piersi. Historia, po która sięgnijcie. Polecam przeczytać
 Trzymajcie się;)

Dane książki: 
Wydawnictwo: Mova
Rok wydania: 2020
 Liczba stron: 456
Moja ocena: 10/10

Komentarze