"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Połączyły ich gwiazdy” Minnie Darke Recenzja #143

Hej, witajcie


Dziś przychodzę do Was z książką, która łączy w sobie historię i gwiazdy. Jest to taka moja odskocznia od fantastyki i kryminałów.
Główną bohaterką tej historii jest Justine, która marzy o pracy jako dziennikarka.  Aby spełnić swoje marzenie pracuje jako goniec w gazecie, w której ma szanse zdobycia etatu dziennikarskiego. Pewnego razu przypadkiem spotyka swojego dawnego znajomego Nicka.  Po tym spotkaniu uświadamia sobie, że jednak od dawna coś do tego Nicka czuła.
Nick jest aktorem, który swoje decyzje lubi oprzeć na horoskopie. Szczególnie na tym, który drukuje gazeta Justine.
Chcąc zdobyć Nicka, Justine, postanawia zmieniać horoskop dla znaku zodiaku Nicka. Jednak nie wszystko idzie po jej myśli, ponieważ Nick inaczej interpretuje te horoskopy niż ona by tego chciała.
Jednak Justine nie pomyślała, ze są inne osoby, które mogą przez jej fałszywy horoskop zmienić swoje życie.
Co się tam dalej działo i czy Justine zdobędzie Nicka ? Dowiedzcie się sami ;)

Ile jest takich osób, które wierzą w horoskopy?  Ja jestem taką osobom, która horoskopy traktuje jako zabawę. Ale są takie, które w to wierzą.  Ile jest takich, które posiadają cechy charakterów swoich znaków zodiaków, swoich imion?  Pewnie wielu.
I ta książka pokazuje takie osoby. Jedna, która w te horoskopy nie wierzy, druga lubi podejmować decyzje po „konsultacji” z horoskopem. 
Książka zachwyciła mnie swoją okładką, która jest przepiękna i początkiem swojej historii. Jednak im dalej zagłębiałam się w tą historię tym bardziej mnie nudziła.  Stała się taka banalna, a zapowiadała się na bardzo ciekawą historię.  Według mnie autorka trochę nie wykorzystał potencjału tej historii i bardzo ją spłyciła.

Nie jest to zła książka, ale nie jest to też za dobra książka. Jest to debiut tej autorki, więc mam nadzieje, ze inne jej historię będą lepsze od tej.
Może znajdą się osoby, do których ta historia trafi bardziej niż do mnie. Jednak ja oczekiwałam więcej.  Przeczytajcie, może to Wy będziecie takimi osobami.
Bardzo trudno mi ocenić taką książkę, lecz potraktuje ją łagodnie ze względu na to, ze jest to debiut. Inaczej oceniłabym ją, jeśli byłą by ona autorstwa znanego autora.  
Za możliwość przeczytania książki dziękuje wydawnictwu Zysk i S-ka;)
Dajcie znać co o niej sądzicie?

 Trzymajcie się;)

 Dane książki: 
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
 Rok wydania: 2019
 Liczba stron: 415
 Moja ocena: 8/10

Komentarze