"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Kastor” Agnieszka Lingas-Łoniewska Recenzja #147

Hej, witajcie


Dziś przychodzę do Was z książką, którą mogłam przeczytać dzięki portalowi czytam pierwszy.pl(Link do portalu).
Książka zaciekawiła mnie swoim opisem , a mój wzrok przyciągnęła ta piękna okładka.
Bohaterami tej historii jest Kastor i Anita.
On, czyli Konstanty  facet bez uczuć, który tak został wychowany. Nie interesują go uczucia innych. Swoich pracowników traktuj dość oschle, interesuje go tylko wykonana praca.  Taki jest w dzień, w nocy z Konstantego w Kastora. Uczestnika walk MMA, niezwyciężonego.
Ona, czyli Anita, kobieta z mroczną przeszłością. uje pracę jaką może, aby spłacić swojego przyrodniego brata.
Ich drogi pierwszy raz krzyżują się po jednej z walk, kiedy to Anita poznaje faceta w czarnej masce.  Drugie ich spotkanie jest u niego w biurze, gdzie Anita poznaje właściciela firmy. Ona nie wie, ze te dwie osoby Kastor, facet w czarnej masce oraz Konstanty, właściciel firmy to jedna i ta sama osoba.
Czy oni pokonają razem swoje demony?  Przekonajcie się sami ;) 

Mnie ta historia do siebie przekonała. Dostałam więcej niż oczekiwałam. Dużo emocji dość skrajnych. Ciekawą historię znajomości dwóch osób po przejściach, które mają swoją przeszłość. I ta przeszłość nie jest łatwa.
Jedyne co mi się tu nie podobało, to fakt, ze Anita tak szybko zaufała Kastorowi.  Trochę to dla mnie nie było realne.
A tak to fajna książka na rozluźnienie, na jeden, dwa wieczory.

Jest to pierwsza część tej serii, niedługo ma się pojawić część 2 o przyjacielu Kastora. Jestem jej bardzo ciekawa. 

A tą Wam z całego serca polecam. Jest to erotyk, ale nie taki chamski, gdzie na każdej stronie znajduje się scena seksu. Czyta się ją bardzo szybko, bo styl pisania autorki jest lekki. Trochę zwrotów akcji też w tej historii znajdziecie.  Polecam ;)

"- Gdzie ja cię znalazłem, mała?
- W piekle.
- Cholernie ciekawe miejsce, samych fajnych ludzi tam spotykam."
 Trzymajcie się;)

Dane książki:
 Wydawnictwo: Burda Publishing Polska
 Rok wydania:  2019
Liczba stron: 290
Moja ocena: 7/10

Komentarze