"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Znak kukułki" Anna Bichalska Recenzja #136

Hej, witajcie
Dziś przychodzę do Was z recenzja książki o tajemniczym tytule "Znak kukułki". Książka zafascynowała mnie swoją okładką jak i opisem, co spowodowało, że musiałam ją przeczytać. 

Główną bohaterką tej historii jest Alina, która nie bardzo wie skąd pochodzi a jej wspomnienia zaczynają się od momentu odnalezienia jej przez mężczyznę, który został potem jej ojcem. Cierpi ona na zaburzenia snu, z którymi nikt nie potrafi sobie poradzić. Gdy sądzi, że ułożyła sobie życie, jej świat burzy list pozostawiony przez jej przybranego ojca, który zmarł. Dowiaduje się z niego wielu faktów, które nie dają jej spokoju. Dzięki nim może odkryć kim tak naprawdę jest. Czy się na to zdecyduje? Przeczytajcie sami  


Niepewność i tajemnica to są dwa słowa jakimi opisała bym tą książkę. Mamy tu dziewczynę poszukującą własnego miejsca. Ale jej poszukiwania przynoszą więcej pytań niż odpowiedzi. Fabuła zawiera wiele zwrotów akcji, bohaterowie są inni, ale wpływają tak na fabułę, że wszystko łączy się w całość. Akcja nabiera tempa od momentu odkrycia przez Aline listu jej ojca. I wtedy mknie, aż do zaskakującego finału. A zakończenie wiele wyjaśnia. Oprócz Aliny występują tu dwie postacie Myszą i Zjawa, których losy również poznajemy, ale nie bardzo wiemy gdzie one dokładnie żyją. 
Jak dla mnie bohaterowie tej historii są jej fundamentem. Dzięki ich różnorodności dostajemy piękna historię. 
W książce występuje pogranicze jawy i snu. W niektórych momentach nie do końca wiadomo czy czytamy o jawie czy jednak o śnie. Ten efekt bardzo mi się spodobał. 
Książka wywarła na mnie ogromny efekt. Jestem marzycielem i użyte w tej książce efekt bardzo mi się spodobały. Nie jestem pewna czy realista ta książka się spodoba. Bo jednak wiele w niej elementów baśniowych. 
Więc jeśli jesteś marzycielem ta książka jest jak najbardziej dla Ciebie:) 
Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu 

"Jeśli czytasz tak dużo, słowa są jak pożywienie, wchłaniasz je i stajesz się nimi. Słowa cię tworzą i przeobrażają"
 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo:  Zysk i S-ka
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 451
 Moja ocena: 10/10

Komentarze