"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Księżyc jest pierwszym umarłym" Karina Bonowicz Recenzja #137

Hej, witajcie

Dziś przychodzę do Was z książką, która zahipnotyzowała mnie swoją okładką. A gdy przeczytałam opis byłam pewna że muszę ją przeczytać. A na dodatek kolejna książka do mojego wyzwania czytania więcej polskich książek.
Główną bohaterką tej książki jest Alicja, której życie wywraca się do góry nogami. Traci rodziców lecz zyskuje ciotke, do której musi się przeprowadzić. Więc zmienia ona Warszawę na wieś Czarcisława. Trafia tam do społeczności, gdzie każdy o niej wie. A na dodatek wychodzi na jaw sekret. Okazuje się że Alicja pochodzi z jednego z rodow, którzy zawarli pakt z diabłem. Przez ten pakt w każdym pokoleniu rodzi się jedna osoba z każdego rodu z mocami. Pokolenie jej mamy i cioci starało się zerwać ten pakt lecz nie udało im się to. Więc ta odpowiedzialność spada na pokolenie Alicji, która zostaje bardzo poważnie w to wmieszana.
Więcej przeczytajcie sami  


Czytając tą książkę bardzo dużą uwagę zwróciłam na bohaterów, którzy są różni ale każdy jest interesujący. Najwięcej uwagi zwróciłam na Alicję, która zachowuje się bardzo realistycznie. Nie przyjmuje wszystkiego tak jak niekiedy to występuje w książkach, że stoi kim spokojem. Tylko jest tym faktem bycia czarownicom bardzo zszokowana.a na dodatek jest osobą, która powie ci wszystko co sądzi nic nie owijając w bawełnę. Druga osobom, na którą zwróciłam uwagę była ciocia Alicji, Tatiana. Jest to kobieta z pazurem. Ma swój plan, który realizuje. Nie odkrywa wszystkich swoich kart od razu. Była jeszcze jedna osoba, na którą zwróciłam moja uwagę lecz nie powiem kim jest. W niektórych momentach nie umiałam zrozumieć zachowania tej osoby. I w sumie nadal nie do końca wiem co nim kieruje. Jest bardzo tajemniczym bohaterem. Mam nadzieję że kolejna część więcej o nim wyjaśni. 
Powieść stopniowo się rozkręca, a z do zakończenia. Jednak zakończenie nie wyjaśnia wszystkiego, a nawet daje więcej pytań.lecz nie daje do nich odpowiedzi. 
Mamy tu wiele wątków, które się że sobą przeplatają tworząc spójną całość. Nie wszystko dzieje się od razu, więc razem z bohaterką odkrywamy o co w tym wszystkim chodzi. 
Pomimo swojej objętości książkę czyta się bardzo szybko, bo ta historia wciąga nas w swój świat, którego chce się więcej i więcej. 
Nie sądziłam że ta historia pójdzie w taką stronę i z niecierpliwością oczekuję kolejnej części, która mam nadzieję wiele wyjaśni. 
Polecam przeczytać. Książka jest świetna napisana prostym językiem, bez długich, nudnych opisów. No i mamy tu magiczne istoty w świecie rzeczywistym. 
Dostałam to co obiecuję okładka, tytuł i opis.a nawet wiele więcej niż się spodziewałam. Chcę więcej. Pragnę więcej. Polecam każdemu, pomimo że występują tu nastolatkowie, to jest ona dla każdego. 
Przeczytajcie i przekonajcie się sami 


 Trzymajcie się;)
Dane książki: 
Wydawnictwo: Initium
 Rok wydania: 2019
Liczba stron: 592
Moja ocena: 10/10

Komentarze