"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Oko pustyni” Richard Schwartz Recenzja #131

Hej, witajcie

Dziś przychodzę do Was z recenzją książki, która jest 3 tomem wspaniałej serii „Tajemnice Askiru”.
Na początku tej historii mamy przypomnienie co się działo w dwóch poprzednich tomach, co jest bardzo fajne, bo mam pewność, że pamiętam wszystko co powinnam pamiętać ;)

Havald jadący do Gasalabadu przypomina czytelnikowi swoje wcześniejsze przygody.  W trakcie swojej przygody odkrywa, ze jest główną postacią w proroctwie dla Domu Lwa, czyli władców tego miasta.  Choć on w to nie bardzo wierzy, inni tak. 
Wreszcie przyjaciele odnajdują się i mogą działać dalej.  Niestety zostając wplątani w lokalną politykę, intrygi. A także coś lub ktoś czyha na nich, aby się ich pozbyć.  Oprócz Ostrzy Spójni występuje tu również piękny, ale niebezpieczny artefakt zwany oko Gasalabadu.  
Nie chce tu Wam zdradzać za wiele, bo nie chce zabierać Wam takie frajdy jaką ja miałam czytając tą historię. Więc reszty dowiedzcie się sami, czytając tą książkę;)
Ta część jest trochę bardzie spokojniejsza niż dwie poprzednie, ale nie powoduje to, że jest gorsza. Dobrze ten spokój robi całej historii.  Dla mnie jest to takie wyciszenie przed tym co będzie działo się dalej.  Już nie mogę doczekać się kolejnych części.

W tej części lepiej poznaje bohaterów oraz kulturę tego miasta, w którym obecnie przebywają. Pomimo spowolnionej akcji i tak się wiele dzieje. Oczywiście nasi bohaterowie będą w centrum tych wydarzeń. Zakończenie tej historii zaskoczyło nie tylko mnie ;)
Nie mam tu do czego się doczepić. Od okładki przez historią po jej zakończenie ta książka jest perfekcyjna. Nie mogę się doczekać kolejnej części.  
Autor tą częścią tylko pogłębił moją miłość do niego.
Mam tu wszystko czego chce. Intrygi, tajemniczy przedmiot, bohaterowie z charakterem i świetna historia, która trzyma w napięciu do ostatnich stron.

Polecam z całego serca i przyjmuje wszystkie skargi.

"Przysiągłem sobie, że kiedy to wszystko minie, poszukam jakiegoś spokojnego miejsca i zajmę się uprawą jabłoni. Jabłka były dobre."
 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo:  Initium
Rok wydania: 2019
 Liczba stron: 400
Moja ocena: 10/10

Komentarze