"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Wózkiem przez świat” Zbigniew Graczyk Recenzja #109

Hej, witajcie

Dziś przychodzę do Was z recenzją książki, którą mogłam przeczytać dzięki portalowi Czytam Pierwszy (link do poratlu)
Jest to książka, która opowiada o pokonywaniu własnych słabości. Aby spełniać marzenia trzeba tylko uwierzyć, że się da. Pan Zbigniew opisuje swoje podróże, które odbywa pomimo tego, że siedzi na wózku.
Mamy tu historie jego życia. Pokazuje czytelnikom jak żyć pełniom życia pomimo przeciwności losu.  Dzięki niemu możemy poznać kraje, które odwiedził.  Książka śmieszy, ale też wzrusza.  Chodź nie lubię biografii, ta mnie w swój świat wciągnęła. Dzięki tej książce poczułam się jak dobra znajoma pana Zbigniewa, która razem z nim odwiedziła te wszystkie kraje.
Polecam przeczytać tą książkę każdemu. Warto poświęcić na nią swój czas, bo to co ma ona do zaoferowania jest ponadczasowe.  

Polecam, polecam i jeszcze raz polecam ;)



"Toczę walkę z samym sobą każdego dnia, pokonując wewnętrzne bariery. I chyba jestem w tej swojej waleczności mocno zahartowany. A im trudniejszą pokonuję drogę, tym osiągam większą satysfakcję"
 Trzymajcie się;)

Dane książki:
 Wydawnictwo: Ridero
 Rok wydania: 2017
Liczba stron: 296
Moja ocena:10/10
Książka w formie e-booka

Komentarze