"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Szeptem" Becca Fitzpatrick

Hej, witajcie 






Czytała tą historię ładnych parę lat temu, kiedy to jeszcze istniało poprzednie wydanie tej historii. Więc gdy dowiedziałam się, że ta historia zostaje wznowiona ucieszyłam się i stwierdziłam, że to idealny moment, aby przypomnieć sobie ją. Czy nadal ma ten pazur, który urzekł mnie dawno temu? O tym za chwilę
Główna bohaterka tej historii jest Nora, nastolatka, która wiedzie normalne życie. Do czasu, gdy na nikogo zostaje połączona z Patchem. Wtedy jej życie zaczyna się zmieniać. Niewytłumaczalne zdarzenia, które pojawią się w jej życiu bardzo ją niepokoją. Jednocześnie chce dowiedzieć się czegoś więcej o swoim nowym koledze z ławki. Patche jest tajemniczy i nie bardzo lubi dzielić się informacjami o sobie. Co z tego wyniknie ? Przekonajcie się sami ;)
Tak zdecydowanie ta historia dalej ma te pazur sprzed lat. Nadal Patch jest facetem, dla którego straciłam serce ❤️
Nadal ta historia trzyma mnie w napięciu. A otaczający mrok przyciąga mnie do niej.
Ona wie, że powinna się od niego trzymać z daleka lecz coś ją do niego przyciąga. Połączyło ich przeznaczenie, a z nim nie bardzo da się wygrać.
Nie mogę tu nie wspomnieć o tym tajemniczym Patchu, którego otacza mrok. Jednak ten mrok nie przeraża ale kusi do jego odkrycia.
Kreacja bohaterów to jedna z głównych zalet tej historii. Z pozoru różni jednak tak idealnie do siebie dopasowani. Dynamiczna historia, emocje bohaterów tworzą historię, od której trudno się oderwać. Nieprzewidywalność tej historii powoduje, że trudno stwierdzić co może być dalej.
Cieszy mnie fakt, że ta książka na nowo ujrzała światło dzienne, bo warto poświęcić jej czas i poznać historię tej dwójki. A ja z niecierpliwością czekam aż przypomnę sobie co tam było w drugiej części
Polecam ;)
 Trzymajcie się;)

 Dane książki:
 Wydawnictwo: Poradnia K
 Rok wydania: 2024
 Liczba stron: 328
 Moja ocena: 10/10

Komentarze