"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Haunting Adeline" H.D. Carlton

Hej, witajcie


Uwielbiam popieprzone historię, więc nie trudno było zgadnąć, że kiedyś sięgnę i po tą.
Jest to historia zdolnej pisarki oraz jej stalkera.
Ona, dostaje w spadku dom po babci, w którym zamierza mieszkać. W tym domu odkrywa że jej przodkini również miała stalkera, w którym się zakochała.
On, gościu widmo, najlepszy haker, zajmuje się wymierzeniem sprawiedliwości wobec osób handlujących żywym towarem, w tym również dziećmi.
Czy pomimo ich dziwnego poznania, może się między nimi zrodzić jakieś uczucie ? Przekonajcie się sami ;)
Zacznę od bohaterów. Są oni różni a jednocześnie oboje fascynują. Zade, jest bardzo tajemniczym człowiekiem a aura mroku, która wokół niego się unosi powoduje, że jest również niebezpieczny. Walczy po stronie dobra, lecz nie zawaha się zabić człowieka.
Ona Adeline, pisarka, zafascynowana historia swojej przodkini. Jednocześnie boi się swojego stalkera, jak jest nim zauroczona.
Relacja między tą dwójką to mieszanka emocji i humoru.
Co do samej fabuły. To jest ona mocna, ale o tym już sama autorka informuje na początku książki. Nie jest to historia dla wszystkich. Jest to dark w całym znaczeniu tego słowa.
Nie jest to łatwa historia, jednak bardzo dobrze napisana. Wciąga w ten mroczny świat od początku i nie daje się z niego uwolnić.
Jeśli jesteś osobą lubiąca mocne sceny brutalnego świata to polecam.
Jednak jeśli odrzuca cie poruszanie tematów powiązanych z handlem żywym towarem. To jednak przejdź obok tej książki i idź dalej.
Mnie ta książka zaintrygowała. Nie podobało mi się tylko zakończenie. Jak dla mnie było ono przewidywalne.
Jednak z niecierpliwością czekam aż będę mogła dorwać się do drugiej części

 Trzymajcie się;) 

Dane książki:
 Wydawnictwo: NieZwykłe
 Rok wydania: 2023
 Liczba stron: 597
Moja ocena: 10/10

Komentarze