"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Flock" Kate Stewart

Hej, witajcie 



O tej książce było głośno. Więc nie pozostało mi nic innego jak sprawdzić o co tyle szumu.
Główna bohaterka tej historii jest Cecelia, która aby zdobyć pieniądze musi przez rok popracować w fabryce jej ojca. Przez co musi się przenieść w kompletnie nieznanej jej rejony, gdzie oprócz ojca nie zna nikogo. Przypadkiem poznaje Seana, który wprowadza ją do grupy jego znajomych. A wśród nich znajduje się bardzo tajemniczy i przepełniony mrokiem Dominic.
Mam bardzo mieszane uczucia o tej książce. Z jednej strony początek zafascynował mnie tak, że nie mogła się oderwać. Jednak podczas czytania miałam takie momenty kiedy chciałam tą historię porzucić.
Fabułę tej książki bardzo wzmacniają te wszystkie tajemnice, które się tu pojawiają. I to jest to co mnie przy tej książce trzymało.
Kolejnym elementem, który trzymał mnie przy tej książce był Sean i Dominic. Ich tajemniczość, aura mroku i ciekawe spojrzenie na świat bardzo mnie zafascynowały.
Jednak moje odczucia psuła główna bohaterką. Jak ją poznałam to wydawała się ogarnięta i mądra kobieta jednak im dalej ta historia się rozwija tym częściej miałam wrażenie, że to były tylko pozory. Taka nijaka, bez własnego konkretnego zdania. Niby chciała być zła, ale jednak nie do końca jej to wychodziło.
Na plus był również wątek romantyczny. Czuć było to pożądanie i napięcie.
Co do zakończenia. Zaintrygowało mnie ja tyle, aby przeczytała dalszą część. Ponieważ chcę się dowiedzieć co wyjdzie z tej końcowej sytuacji.
Jest to okej historia, ale nie ma wielkiego wow.
Jeśli lubicie nietypowe romanse to możecie spojrzeć na tą historię ;)

 Trzymajcie się;)

 Dane książki: 
Wydawnictwo: Flow books
 Rok wydania: 2023
 Liczba stron: 320
Moja ocena: 6/10

Komentarze