"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Belladonna" Adalyn Grace

Hej, witajcie



Jak zobaczyłam, że bohaterem tej historii jest Śmierć. Nie mogła przejść obojętnie koło tej historii 😉
Ale zacznijmy od początku.
Główną bohaterką tej historii jest Signa. Została osierocona jako dziecko i od tamtej pory bardzo często zmieniała swoich opiekunów. Aż trafiła do Thorne Grove. Okazuje się, że jej kuzynka cierpi na dziwna chorobę, na którą zmarła jej ciotka. Signa chce się dowiedzieć co jest kuzynce. A jej pomocnikiem będzie sam Pan Śmierci.
Czy uda jej się odkryć co to za choroba? A także dlaczego od dawna jej towarzyszem jest Śmierć.
O tym przekonajcie się sami ;)
Od początku zostajemy wciągnięci w historię, która intryguje. Nie do końca wiadomo kto jest tym złym a kto dobrym.
Fabuła jest bardzo rozbudowana lecz nie jest nużąca w poznawaniu jej. Nie dało się przy niej nudzić a zakończenie rozbudza apetyt na kolejną część. Klimat, który został tu stworzony jest wręcz magiczny. Aż czuć było tą atmosferę śmierci. A rozwiązywanie zagadki, poznawanie kolejnych tajemnic czy spotkania z duchami tylko dodawały temu smaczków.
Jednak fabuła nie przykryła tego, że główną bohaterka była taka nijaka. W sumie większość postaci takie było. Jedynym bohaterem, który miał jakiś charakter była Śmierć.
Cieszę się, że poznałam tą historię. Na pewno sięgnę po kolejną część. A Wam ja polecam. Jest to dobra historia ;)

 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo: Uroboros
 Rok wydania:  2023
Liczba stron: 384
Moja ocena: 7/10

Komentarze