"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Namiętna wojna" Laurelin Paige

Hej, witajcie


Czy też tak macie, że jak seria ma 3 tomy, to obawiacie się co zawiera tom 2? Taka klątwa drugiego tomu. Mam tą myśl zawsze, gdy zaczynam drugi tom jakieś historii. I w tym przypadku nie było inaczej.
Jest to drugi tom serii Dirty Wild. Pierwszy tom był okej, bez szału z ciekawym zakończeniem. W tym tomie nadchodzi czas na realizację pomysłu. Więc Cade i Julie przenoszą się do ich rodzinnego domu. Przybywając do niego wracają do wspomnień sprzed lat. Czy uda im się zrealizować część planu? O tym przekonajcie się sami 😉
I znowu mam problem z tą historią, nawet większy niż przy pierwszej części. W sumie nie do końca wiem po co ten tom jest. Są tu wspomnienia, które spokojnie można było zawrzeć w poprzednim tomie. Pozbywając się przy tym sytuacji, które tam były zbędne. W sumie tu znowu zakończenie jest ciekawe. Kolejny raz autorka przegadała nudno całą historię, aby w zakończeniu zaskoczyć.
Plusem dla tej historii jest to, że czyta się ją szybko. Więc nie do końca odczuwa się tą nudę w historii. Było kilka fragmentów, które przedstawiły bohaterów w innym świetle i bardziej dały zrozumieć ich zachowanie. Jednak jest to kropla w morzu całej tej historii.
Nie jest to zła książka. Jednak nie jest to też historia, dla której zarwałabym noc.
Jednak zakończenie jest tak intrygujące, że przeczytam kolejny tom.
Ale nie mam do niego jakiś wielkich oczekiwań.

 Trzymajcie się;)

 Dane książki: 
Wydawnictwo: Niegrzeczne książki
 Rok wydania: 2022
Liczba stron: 288
Moja ocena: 6/10

Komentarze