"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Skradziona tożsamość" Monika Magoska-Suchar

Hej, witajcie



Chcielibyście kiedyś przejąć kogoś tożsamość?
Właśnie taką możliwość wykorzystała Mila, gdy jej siostra bliźniaczka zginęła na jej oczach. Jako Holly wyjeżdża do Japonii, aby zająć się opieką i nauka synka bardzo wpływowego człowieka. Gdy dociera na miejsce okazuje się, że nie tylko jego synkiem ma się zająć. Co się tam działo i jakie sekrety skrywała jej siostra. O tym przekonacie się sami, czytając tą historię 😉
Książki Moniki biorę w ciemno i nigdy mnie ona nie zawodzi(😈)
Kolejna z jej pozycji, która rozpala do czerwoności swoim wnętrzem. Mamy tu niebezpieczeństwo, tajemnice, pożądanie, namiętność.
Zostajemy porwani do świata, w którym nie brak zwrotów akcji i pełnych napięcia scen. Historia, która kusi i nie pozwala od niej odejść. Historia, która wciąga już od pierwszych stron a zakończenie szokuje nie tylko akcja a także tym, że tak szybko następuje.
Bohaterowie, którzy są całkowicie od siebie różnią a jednak tak do siebie pasują.
Cudna historia zakończona w takim miejscu, że potrzebuje dalszej części na już!
Polecam każdemu z Was tą historię. Nie pożałujecie, że poświęciliście tej historii swój czas 😉

 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Cykl: Spadkobierca (tom 1)
Wydawnictwo:  Pascal
Rok wydania:  2024
Liczba stron:  368
Moja ocena: 10/10

Komentarze