"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Playboy" Laurelin Paige

Hej, witajcie



Wierzycie w przeznaczenie ?
Bohaterowie tej historii powinni zacząć w to wierzyć. Ale jak zwykle od początku.
Głównymi bohaterami tej historii jest Maddie i Micah. Poznają się oni na pewnej imprezie. Lecz los nie dał im możliwości poznania się lepiej. Jednak po latach spotykają się znowu. On jest znanym aktorem, a ona stara się zostać reżyserka i wypuścić swój własny film. Spotykają się podczas kręcenia filmu, gdzie on gra główną rolę, a ona jest pomocnikiem operatora kamery. Co wyniknie z ich ponownego spotkania? Tego przekonajcie się sami 😉
Maddie to osoba twardo stąpająca po ziemi. Kiedyś przyjęła sobie plan na życie i próbuje go zrealizować. Przez pewne perypetie nie osiągnęła tego w czasie, którym zamierzała. Jednak nie poddała się i dalej walczy o swój sukces.
Micah to facet, który chciał zrobić karierę aktorka i za namową swojego nowego menadżera i tego co sam zaobserwował, stwierdził, że w jego świecie nie ma szans na związki. Sam z siebie został playboyem jednak w głębi duszy zapamiętał dziewczynę, która spotkała zanim jego kariera ruszyła z kopyta.
Jest to lekka i przyjemna historia na jeden wieczór. Pomimo tego, że Micah non stop mnie irytował tym swoim zachowaniem. Ile razy miałam ochotę go trzepnąć, aby się ogarnął, to nie zliczę.
Maddie za to zdobyła moja sympatię od początku. Jest twardo stąpająca po ziemi kobieta, która nie poddaje się tylko idzie do przodu. Podobały mi się dialogi między tą dwójką.
A ich historia wiele może nauczyć.
Mnie ta książka kupiła i aż jestem ciekawa co autorka wymyśliła i dla kogo w kolejnej części.
Polecam poznać tą historię ;) warto ;)

 Trzymajcie się;) 

Dane książki: 
Cykl: Hollywood Heat (tom 1)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece 
Rok wydania: 2018
 Liczba stron:  408 
Moja ocena: 7/10

Komentarze