"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Seks, nie miłość" Vi Keeland

Hej, witajcie 




Przypadkowe spotkanie na weselu przyjaciół. Ona nie szuka miłości, bo została skutecznie zraniona. Hunter nie chce się wiązać z powodu swoich obaw.
Po weselu budzą się w jednym pokoju hotelowym, rozstają się, po tym jak ona podała mu fałszywy numer telefonu.
Ponownie spotykają sie po 9 miesiącach. Jednak on postanawia nie dać się tak łatwo spławić. Czy coś z tego wyjdzie? Czy zostanie z nimi tylko układ.
O tym przekonajcie się sami 😉
Dostajemy w tej historii dwójkę bohaterów. Natalie, która jest temperamentna Włoszką. Wie czego chce i potrafi powiedzieć nie.
Hunter zabawny, pewny siebie facet z determinacja. Nie da się tak szybko spławić.
Bardzo przyjemnie mi sie czytało tą historię. Jest zabawna, lekka i przyjemna. Jednocześnie niesie ze sobą wiele nauki.
Bardzo romantyczna powieść, pełna namiętności i wzruszeń. Przepadłam w niej.
Kolejna historia autorki, która zdobyła moje serce.
Polecam każdemu. Warto poświęcić wieczór na tą historię 😉

 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo:  Wydawnictwo Kobiece
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 416
Moja ocena: 9/10

Komentarze