"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Zemsta gangstera" Anna Wolf Recenzja #190

Hej, witajcie

Kiedy Anton pojawił się w pierwszej części czyli "Sercu gangstera"  od razu przykuł moją uwagę i chciałam się dowiedzieć o nim więcej. I oto przychodzi druga część z Antonem w roli głównej ahh💖


Anton, brat bliźniak  Aleksieja, te bardziej mroczniejszy (czy ja już mówiłam, że mam do takich słabość?) zabójca na zlecenie mafii.  Jego serce pokochało jedna kobietę, która to serce złamała.
Jordan kobieta, która pokochała Anton lecz ich ścieżki zostały przerwane. Jordan ma pewnie uraz do Antona i pala do niego chęcią zemsty za pewien czyn.
Po latach ich ścieżki się krzyżują co z tego wyniknie przekonajcie się sami :)

Nie mogła się doczekać tej części, więc jak tylko ją dostała w swoje rączki to pochłonęłam na raz.  Miała wielkie oczekiwania w stosunku do tej części, bo pierwsza była genialna. I dostałam więcej niż oczekiwałam. Wielkie pokłony dla autorki. Jordan jest silna kobieta, która wie czego chce. Ale to Anton zdobył ciała moja uwagę i sympatię. Jest tym mroczniejszy z braci i szybciej zdobyl moje serce. Jest tym, który dostaje to co chce i walczy o to wszystkimi metodami. Czasem robi głupoty, ale jest to mu wybaczone.
Akcja nie pozwala czytelnikowi się nudzić już od początku. Nie da się od niej oderwać. Jak tylko się ją zacznie trzeba skończyć. Parę razy zbierałam szczękę z podłogi po rewelacjach, które zafundowala autorka.
Polecam poznać przygody drugiego z braci, a pokochać go jak ja:)
Z niecierpliwością czekam na kolejną części
Dziękuję wydawnictwu Niezwykle za możliwość przeczytania tej historii


 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo: NieZwykłe
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 280
Moja ocena: 10/10

Komentarze