"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

” Antonio” Agnieszka Siepielska Recenzja #192

Hej, witajcie 

Gdy czytałam Rhysa, pierwszą cześć serii Synowie Zemsty, i pojawił się w niej Antonio bardzo chciałam poznać go bliżej. I tak w moje ręce trafił Antonio i przepadłam;)

Ale jak zwykle zacznijmy od początku ;p

Alyssa jest kobietą porzuconą, która przy nadarzającej się okazji mści się na samochodzie swojego byłego narzeczonego. Lecz nie przewidziała tego, ze to nie był jego samochód, a on go tylko prowadził.  Samochód, który zniszczyła należy do Antoniego i będzie musiała odpracować zniszczenia. Jak to się dalej potoczy przeczytajcie sami ;)


Alyssa od początku zdobyła moją sympatię.  Jest takim typem bohaterki, które uwielbiam. Silna, pewna siebie i nie pozwalająca sobie wejść na głowę.
Antonio jest skryty, zabija z zimną krwią i nie wierzy, że posiada jakieś uczucia.  Jest mroczniejszy niż Rhys.  Ma wiele tajemnic, które z chęcią bym z nim odkrywała.  Uwielbiam go nawet bardziej niż jego brata ;p

No i Helen, która i tu się pojawia i jak zwykle kradnie całe show XD

Kolejna świetna historia z mroczniejszym bohaterem. Czytało mi się ja bardzo dobrze. Od początku wciągnęła mnie i nie puściła do końca. Historia, która miała wiele zwrotów akcji, która wywołała u mnie wiele emocji. Autorka tak tu namieszała nawet bardziej niż w pierwszej części.

 Dialogi miedzy Antoniem i Alyssą są nie do podrobienia. Uśmiałam się przy ich rozmowach. 

Rewelacyjna kontynuacja, z której dowiadujemy co się działo z Antoniem kiedy wszyscy myśleli, z eon nie żyje.

Polecam z całego serca warto poznać tego bardziej mrocznego brata, nie pożałujecie ;)

Dziękuje wydawnictwu NieZwykłe za możliwość poznania tej historii;) 


 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo:  NieZwykłe
Rok wydania: 2020
 Liczba stron: 308
 Moja ocena: 10/10

Komentarze